Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.03.2005, 11:25
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Puumerkki on kyllä törkeä plagiaatti, mutta suonette sen toiselle itäautojen ylistäjälle
tottakai toveri saa käyttää samaa hyväksi havaittua mallia <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> hyvä aina tietää että mistäpäin autot tulee. sinun Gorkovskysta ja minun Ulyanovskista.

Lainaus:
quote:
Asustelen länsi-vantaalla, enkä haisevassa stadissa... Härveliä saapi kyllä tulla ihmettelemään jos kiinnostusta on... koeajokin voisi järjestyä kevväämmällä...
ilmottaudun vapaaehtoiseksi <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> voin vaikka ajaa uazilla perässä niin saat aina nyppästä irti kun jää kiinni <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:hin jouset ja lukot haaveissa... Dojo Tekniikka & Jutustelu 15 11.05.2005 19:25


Sivu luotu: 09:41 (GMT +2).