![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Saa tehdä itse.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Joo täytyy päästä näyttää tuota konttorilla. Inssi totesi vaan että säädös on muuttunut 1.7 tänä vuonna
Kiitos taas nopeista vastauksista
|
|
#4
|
|||
|
|||
Pajero gen 2
Mikäs on suurin rengas gen 2 pajeroon 215 85 R18 näytti jostain löytyvän liekko kovin virallinen
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Onkos viä se laki voimassa et pakettiautoa ei saa korottaa
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Noin 10 vuotta sitten katsuri käski poistaa ram chargerista korin ja rungon väliset palikat vaikka oli aikasemmin sama konttori hyväksyny.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
F-kohta naurattaa, miten se todetaan ettei ole kaatumisherkkä? Kaikki autot on kaatumisherkkiä, kun Youtubesta katsoo...
__________________
Killing time is not murder |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sen STRO-listan vois varmaan tuonne aloituspostaukseenkin laittaa kuvana kun näitä rengasasioita vähän väliä kysellään ![]() Ei oo, varmaan aika vanha laki kun en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta laista. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Tämän kun sais vielä kunnon ohjeistuksena jokaiselle katsastusasemalle...
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Onko siihen korotukseen muuta lakia ollu kuin 100mm vs 150mm
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Ei mun mielestä vanhoissakaan pykälissä mikään kohta ollut 100mm jos en väärin muista, kokonaiskorotuksen raja oli 150mm.
Vanhassa alustaa sai korottaa max.77mm, koria max.77mm (tämä saattoi olla 100mm?), renkaita kasvattaa max.51mm (mikä korottaa autoa 25,5mm) - kuitenkin niin että auton kokonaiskorkeus nousi max. 150mm. Nyt kokonaiskorotuksen raja on edelleen sama 150mm, mutta renkaitakin voi kasvattaa joko 77mm tai 10% suuremman ollessa määräävänä. Eli jos esim. rengaskoko kasvaa 77mm, alustaa on korotettu 77mm, niin ollaan jo ~39mm + 77mm = 116mm. Rungollisessa jäisi siis enää 34mm korinkorotukseen. Vastaavasti itsekantavalla korilla olevaa ei voi korottaa tuota 116mm enempää laillisesti, jollei rengaskoko ole riittävä että menee 10% säännöllä isompi kuin 77mm orkkiksesta kasvatettu kumi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kokonaiskorkeuden lisäyksen raja maastoajoneuvoissa 150mm ja muissa 100mm.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
| Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
| LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
| Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |