![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Diesel jöjö
Kiitos vastauksista. Hah, Biolan ja Biodiesel taitavat kohta olla synonyymejä. Molemmat hyviä kasvualustoja mikrobeille. Otin tänään vielä pari kuvaa filtteristä/jöjöstä. Näyttäs olevan just sitä mitä ehdotettiin. Tarkkaan kun katsoo niin on kehittänyt vielä ohuen muovimaisen kalvon mikä on reunoilta läpinäkyvä siis kaupan päälle vielä biomuovia.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
p.s tuo kloori ei tee hyvää dsl pumpulle, eikä suuttimille.... tuota klooria ei kannata päästää tankkiin tms. JOS ei pese sitä kunnolla; en muista, kuinka tuo kloori saatiin pois.... Oli jotain huuhteluja; |
#5
|
||||
|
||||
![]() Mysteerivipu
Kiitos vastauksesta. Tänääm kävin konetta rassaamassa, mutta se ei käynyt niin en voinut kokeilla. Tungin kameran lattian alle ja otin kuvia. Näyttäs olevan kaksi kolmitiehanaa vivun perässä. Osaatko kertoa miten tuon kuristuksen pitäisi näkyä/tuntua?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Etuakselin öljyt
Näköjään tämän vehkeen huollossa joka homma on hankala. Etuakselin öljyproppu pitää kirjaimellisesti avata persläven kautta (pohjapanssarissa oleva 50mm reikä). Ohjausvarsi estää helpon pääsyn proppuun missä on 10mm sisäkuusio hole. No proppu aukes lopulta ja 4l vetoisesta akselista tuli 5l tollasta emulsiota. Tämähän on ihan offroad vehkeen huoltoa.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() James52D-4 0-hommia
Välillä pitää tehdä terapiahommiakin. Tässä pari projektia.
Jonkun sattuman kautta koneen hytistä lodjun pohjalta löytyi puuttuva ratin keskiö. Ollu alunperin kiinni jonkunlaisella sovitteella. Kotimatkalla käväisi "3-D ukon" juttusilla ja tämä ongelma ratkesi siinä. Koneessa on hieno ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sillä ymmärtääkseni vain rajoitetaan öljyn virtausta eli liikkeet hidastuu tai rauhoittuu. Miten haluaa ajatella. Tosin tällöin myös öljyt lämpiää tehokkaasti. Ite olen pitänyt aina auki asennossa. Tasauspyörästönlukon kanssa ole varovainen. Kerran itse polkaisin lukon päälle ja sitten se olikin lukossa n. puolivuotta kunnes purin taka-akselia niin paljon, että sain lukon sitä kautta kytkettyä pois.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Tässä oma kone. Ollut nyt 8-vuotta. Jarrut pitäisi tähän kanssa tehdä nyt jarruton. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Painaako tommonen tosiaan yli 9 tonnia? On c20 länkkäriin verrattuna söpömmän näkönen ja sen pitäs olla 9 tonnin kantturoissa.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tässä oma kone. Ollut nyt 8-vuotta. Jarrut pitäisi tähän kanssa tehdä nyt jarruton.[/QUOTE]
Meneekö polkimet pohjaan ja jarrunestetankki tyhjä vai onko muu vika? Näköjää 5-vaihteinen tuo sinun peli. Jaksaako vitosella nousta minkäänlaista mäkeä? |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |