![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
jos sais keskustelun jostain alkuun: - onko Länkkärit todella niin huonoja mitä puhutaan - Ford 655:sta kuullut pelkkää hyvää, mutta tuntuu olevan harvinainen. Tuoreemmat NewHollandit menee budjetista ulos. - "pieni etupyöräiset" JCB koneet. Tuntuu tassumallisena olevan harvinaisia. - minkälainen peli on James 52:n ?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Noo, isäukolla ollu uudesta(1989) c20:nen länkkäri, Valpurin moottorihan tuossa on, viat tai viattomuus sen mukaan.
Voimansiirrosta en muista muuta vikaa kuin taka-akselilta on katkennut pari vetarinnatsaa pyörännänavan tietämiltä ja jarruissa ilmeisesti männän tiivisteistä mennyt. Runkoa ja kuormaajaa en muista hitsatun, kaivulaitteen käännön nivelen, nostosylinterin ja tassujen seudussa on ollut hitsattavaa. Ensimmäiset toistakymmentä vuotta siirretty ajamalla työmaalta toiselle, sitten toinen mokoma urakointia autosiirroilla. Teloillakin ajettu metsäojien kaivussa ekan kymmenen vuoden aikana. Vasaraa on myös käytetty. Viimevuodet ollut eläkepäivillä pääosin sahalla puiden siirtelyssä. Kuormaajan nostokyky tuli testattua kesällä, 2791kg nousi huulilevyllä kun jyrsimen nostin kärrystä pois.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei kait länkkäreissä ole muita huonoja yksilöitä kuin c100 linkku jonka heikko lenkki oli alimittainen voimansiirto.
Hintahaarukan yläpäässä oli nettikoneessa 9000 linkku valmetti/hymas. Siinä oisi konetta vaikka millä mitalla.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#4
|
||||
|
||||
|
9000 ja siitä se paree malli on vielä nykypäivänäkin kova peli.
Siinä on vain se että se vaatii melkein 2x kokoisen kulkureiät mettässä
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ja ysitonnisesta S malli alkujaan punainen. Siinä on voimansiirrossa jotain paremmin kuin edeltäjässään keltaisessa. Jos metsässä täytyy ajella niin mielummin isopyöräinen linkku kuin joku pienillä etupyörillä varustettu James. Muutaman vuoden ysitonnisen omistaneena ja töitä tehneenä, ei siitä mitään pahaa sanottavaa ole. Kaivuupuomisto on sen verran rankkaa tekoa ja voimaa on että sen rikkominen on helppoa
|
|
#6
|
||||
|
||||
James 52D 4
Kiitos vinkeistä. Pienempää kuitenkin haen. Juuri nyt mietin tollasta James 52-D 4 peliä mikä painonsa puolesta on sekin jo ylärajoilla (9.5t). Käsittääkseni tämä malli on vielä Syväsen Konepajan valmistama MF/Perkins tekniikalla. Jos tällaisesta on kokemuksia niin kuuntelen.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
C20:n on yheksän tonnin kieppeillä ja siitä muuten oli rinnakkaismalli jameksena.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
| Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
| Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |