![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
servo tuli vaihdettua heti kun tallista löytyi lennokki servoja jotka sopii niin laitoin sellasen kuin "futaba s-3003 ja nyt toimii vielä paremmin kun vanha oli 3kg servo ja nykyinen 4kg servo koe ajo suoritettu ja kaiki toimii niinkuin pitää!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Servot joutuu aika koville tämmöisessä käytössä, joten itse laitan aina about 20kg vääntäviä servoja maastureihin, eikä nekään liian vahvoja ole...
Tuommoinen muinainen perus futaba tulee muovirattaineen tuhoutumaan myös hyvin nopeasti.
__________________
-Pauli- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
millaset jouset tuohon kannattaa hommata jos haluu alkaa paino lisääntyä?
Viimeksi muokannut MikkoO : 24.08.2018 17:15 Perustelu: Prkele tuli kirjotus virhe |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mitä kannattaa tehdä että ei nousussa kaada perseelle niin helposti?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Painoa perseestä eteenpäin ja tai alemmas.
Jousien esikiristyksen säätöä kannattaa koittaa myös joka suuntaan. Näytti varastossa olevat servot olevan kaikki vähintään 14 kiloisia.
__________________
Joop |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tai fuskata ja reilummin painottaa etuvanteita.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuollaane romukoppa mikä on jostain kohista rikki löyty tallista nii pakkohan sitä piti muokata ja laittaa kiinni ja huomasin että on se vaan hieno se lava auto!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Hpi e-firestorm rc auto | RalliJari | O/M/V Muut | 7 | 25.05.2012 19:29 |
| Ostettu RC auto, kalliokiipeilijä | ImacInnes | O/M/V Muut | 8 | 15.08.2010 14:09 |
| Myydään / Vaihdetaan RC Auto polttis | sumpe | O/M/V Muut | 5 | 29.07.2010 13:28 |
| Ostetaan RC-Auto (biltema) rikkinäinen | PeteTurku | O/M/V Muut | 1 | 29.03.2010 16:54 |