![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Onhan tuo pystyputki aika villin näköinen ja nostattaa hymyn huulille. Tuttu asensi omaan Beejiihin turbo kuutosen. Moottorin luovuttaneesta autosta ei ole tietoa. Siihen on kanssa viritelty pystyputki läpän kanssa. Putki on vaan tuolla kuskin puolella. Komeesti kuuluu turpon ujellus ja vetojakin tuntuu olevan. Mutta työkone henkeä nostattaa tuolleinen putkisto. Onkohan Ylläs Trophy tänä keväänä? Kellään tietoa? -Mika-
|