Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 14.08.2018, 17:58
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Niillä kannen sisäsillä 2 ruuvia säätämällä ei kyllä suuria muutoksia saa aikaseksi. Imusarjan irroituttaa, mutta siellä on sen ahdonalasen jousen jännityksen säätö? Sitä löysemmälle, saa vähän paremmin herää. Sen keulan puoleisen maksimisyötön stopparin pyöritä vaa iha auki, sillee että jää vielä kierteelle. Mitä enemmän alasavua vastapuolelta kehtaa ruuvata sitä paremmin se herää, mutta kyllähän se kulutukseen vaikuttaa. Ehkä opettelee lyömään pienempää pykälää jos vetoja muuten on riittävästi.
Ja sulla on hukkaportti käytössä? Bleed valvella saa kans vähän lisää heräävyyttä, kun portti pysyy kiinni haluttuun paineeseen saakka.

Viimeksi muokannut tdi : 14.08.2018 18:03
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ61 SYÖTTÖPUMPUM SÄÄTÄMINEN Pierunkuori Tekniikka & Jutustelu 0 01.08.2010 19:50
Vetopyörästön säätäminen Toyotassa? ZwA Tekniikka & Jutustelu 3 08.01.2010 22:27
MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen jkholma Tekniikka & Jutustelu 16 14.03.2008 23:32
Ohjaustehostimen tehon säätäminen Tekniikka & Jutustelu 4 09.08.2007 21:36
Pyöränkulmat ja säätäminen Tron Vuosimallit 1984-1996 8 23.07.2003 09:21


Sivu luotu: 10:47 (GMT +2).