![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#27
|
||||
|
||||
|
Niillä kannen sisäsillä 2 ruuvia säätämällä ei kyllä suuria muutoksia saa aikaseksi. Imusarjan irroituttaa, mutta siellä on sen ahdonalasen jousen jännityksen säätö? Sitä löysemmälle, saa vähän paremmin herää. Sen keulan puoleisen maksimisyötön stopparin pyöritä vaa iha auki, sillee että jää vielä kierteelle. Mitä enemmän alasavua vastapuolelta kehtaa ruuvata sitä paremmin se herää, mutta kyllähän se kulutukseen vaikuttaa. Ehkä opettelee lyömään pienempää pykälää jos vetoja muuten on riittävästi.
Ja sulla on hukkaportti käytössä? Bleed valvella saa kans vähän lisää heräävyyttä, kun portti pysyy kiinni haluttuun paineeseen saakka. Viimeksi muokannut tdi : 14.08.2018 18:03 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ61 SYÖTTÖPUMPUM SÄÄTÄMINEN | Pierunkuori | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2010 19:50 |
| Vetopyörästön säätäminen Toyotassa? | ZwA | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.01.2010 22:27 |
| MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen | jkholma | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 14.03.2008 23:32 |
| Ohjaustehostimen tehon säätäminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.08.2007 21:36 | |
| Pyöränkulmat ja säätäminen | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 23.07.2003 09:21 |