Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.08.2018, 20:49
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

kokemuksesta voin sanoa kun maalasin hitsatun kaaren sinkkisprayllä ja sitten kittasin. niin seuraavana päivänä oli kitit melkee lattialla ja maali poissa

oli imaissu kitti sen maalin siitä itteensä ja lähteny irti.

tosi härski ku oliki sit kaari täysin puhtaalla pellillä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.08.2018, 22:44
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
kokemuksesta voin sanoa kun maalasin hitsatun kaaren sinkkisprayllä ja sitten kittasin. niin seuraavana päivänä oli kitit melkee lattialla ja maali poissa

oli imaissu kitti sen maalin siitä itteensä ja lähteny irti.

tosi härski ku oliki sit kaari täysin puhtaalla pellillä
Mä en ole saanu tota sinkkisprayta pysyyn kunnolla missään
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.08.2018, 08:31
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.019
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
kokemuksesta voin sanoa kun maalasin hitsatun kaaren sinkkisprayllä ja sitten kittasin. niin seuraavana päivänä oli kitit melkee lattialla ja maali poissa

oli imaissu kitti sen maalin siitä itteensä ja lähteny irti.

tosi härski ku oliki sit kaari täysin puhtaalla pellillä
Kovetteen määrällä ja kerroksen paksuudella huomannut myös vaikutusta. Yleensä mitä paksummin, sen enempi ongelmia.

Vanhaa Mersua laittaessa oli johonkin tullut laitettua hiekkapuhallus Zinga punainen Wurth Rost Stop ruosteenestomaali ja siihen saakka ihan hyvä käsittely. Siihen kuin laittoi lasikuitikittiä, tuli ongelmia. Ongelmien määrään vaikuttu kovetteen määrä, suuremmalla kovetemäärällä sujui paremmin.

Vetäisin puukolla naarmuja parantamaan kitin pysymistä kun tuli vähän isompi kittikohta.

Kokemukset kittailusta niin huonoja auton pelleissä, että mielellään sillä tiellä ei huvita enempiä jatkaa. Homma on aika hidasta jos haluaa vähänkin hyvän näköistä.

Vaikka voi teistä olla naurettavan tuntuista, vieläkin hehkutan, että kittaamiseen verrattuna polymeerimassa oli hyvä juttu laitettuna samaan tapaan kuin keittiössä tiskipöydän saumaus. Massa on joustavaa ja ei lähde siksi noin vaan irti vaikka ajoneuvolla vähän rymyäisi. Nyt on autossa aurinkopaneeli liimattu sellaisella massalla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kumpi Optima, punainen vai keltainen???? PutKari Tekniikka & Jutustelu 20 30.12.2017 22:32
Kumpi akussa tärkeämpi Ah vai a ? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 30.11.2010 00:44
Kumpi?Hj60 vai 61? Tekniikka & Jutustelu 16 01.09.2005 21:04
Kumpi on parempi vai JEEPPI? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 56 23.07.2004 00:23
Kumpi voittaa, karhu vai leijona? Lars This And That 5 09.04.2003 21:01


Sivu luotu: 12:11 (GMT +2).