![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() CO 0.1 HC 55
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Muuten ihan jees katsastus jeepille mutta takavalot pimeänä, siis parkit ja rekkarikilven valot sekä kuulemma varoituskolmio puuttuu. Kolmiota ei kyllä taida olla ollut vuosiin, jos ei penkin alle ole jäänyt.
Mutta mutta, hyvä sanoa mutta eilen illalla ne kaikki valot pelasi, kun nimenomaan tarkistin sitä varten. Edessä parkit toimi ja mittarivalot toimi, joten onko takavaloille oma sulake? Tai siis pelkästään takavaloille? Ohjekirjassa varmaan olisi, jos semmoinen olisi. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo omaa sulaketta takavaloille, jos ei joku oo laittanu...
__________________
Killing time is not murder |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No niin, eli helppo homma voi olla jotain muuta...
![]() Tai sitten, kun pääsen kotiin ja kerään kaikki työkalut valmiiksi auton viereen ja pistän parkit päälle, niin kaikki valot pelaa. Edit: sulake uusiksi, niin pelaa. Palanut ilmeisesti etuparkkien tarkastuksen jälkeen, jostain syystä. Viimeksi muokannut toyopet : 06.08.2018 20:37 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mikä funktio pienillä lattaraudan pätkillä on, jotka ovat runkopalkin takaosassa jousen takakotelon kohdilla ? Sellaset kymmensenttiset pätkät, jotka tulevat osittain tuon kotelon reunan päälle ja ovat päistään kahdella isolla pultilla kiinni. Pultit kiinni rungon sisälle hitsatuissa muttereissa, jotka kivasti aina välillä pyörähtävät auki hitseistä irrottaessa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Juu, eipä niillä "nut strip":eillä alunperin ole muuta merkitystä kuin vetokoukun sekä tankin panssarin kiinnitys. Eli jos ei ole kumpaakaan, niin ei muuta kuin kuuseen vain, ei se muuten pidä mitään kasassa.
Ja jos laittaa alkuperäistä järeämmän puskurin taakse, niin puskurin kiinnikkeeseen kandee tehdä u-palkin pätkät missä on mutterit hitsattuna oikeaan kohtaan, mitkä sitten menee palkin sisään, josta saa sitten puskurin kiinnitettyä myös kantavan koripalkin läpi kuten vetokoukku tai panssari laitetaan. Meinaan ne alkuperäiset neljä pulttia per puoli hitsatussa poikkituen- lärpäkkeessä ei todellakaan kestä, koska poikkituki ei yksinkertaisesti kestä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 22.08.2018 13:12 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |