Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.08.2018, 13:29
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.658
Perusasetus

Palokärki käy hakkaamassa talon hirsiseinää.

  #2  
Vanha 01.08.2018, 20:26
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Palokärki käy hakkaamassa talon hirsiseinää.
Tekee sulle ilmastointia.....
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
  #3  
Vanha 01.08.2018, 23:25
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Palokärki käy hakkaamassa talon hirsiseinää.
Toivot vissiin, ettei se syömistä hirsistä etsi?
  #4  
Vanha 02.08.2018, 10:08
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.658
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Palokärki käy hakkaamassa talon hirsiseinää.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Toivot vissiin, ettei se syömistä hirsistä etsi?
Samanen palokärki käy hakkaamassa myös teräksistä katuvalon kupua. Toivottavasti löytää ruokansa siitä.
  #5  
Vanha 02.08.2018, 11:12
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Nuo pölvästit, kuten myös käpy- ja valkoselkä, nakuttelee milloin mitäkin ilmeisesti vain naputtelemisen ilosta. Tuossa pari vuotta takaperin mökillä valkoselkätikka takoi sähkötolpanlakkia päivästä toiseen vimmoissaan välillä parikin varttia putkeen. Ja tuskin luuli siitä evästä saavansa...

Vanhempien luona oli käpytikalla sama fetissi kuin Hecklerin mainitsemalla kaverilla. Iltasella vähän ennen auringonlaskua piti tulla paukuttamaan katulampunkupua. Tyynessä ääni "vähän" kantoi.

Tik, tik, tiktik, tiktiktik, tiktiktiktiktik, trrrrrrrrrrrrrrrrr...
  #6  
Vanha 02.08.2018, 17:33
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Kuulemma liittyy parinetsintään toi naputtelu, jollain tavalla houkuttelee lajitovereita paikalle. Eli olisko ukot kun hakkaa ja akat tulee mestoille
__________________
Tumpula Racing Team
  #7  
Vanha 02.08.2018, 19:52
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Kuulemma liittyy parinetsintään toi naputtelu, jollain tavalla houkuttelee lajitovereita paikalle. Eli olisko ukot kun hakkaa ja akat tulee mestoille
Reviiriviestittelyä kuten hiljaisten kylien koirien ulvonta.

Meillä naapurin anteeni + putken takominen hupina ja naapuri noituu kun putki vielä makuuhuoneen seinässä kiinni varastonpuolella
  #8  
Vanha 13.08.2018, 05:32
Vormula77 Vormula77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.10.14
Sijainti: Whitlake, Suami
Viestit: 389
Perusasetus

Perkeleen varkaat veivät mun jeepin leimarenkaat duunipaikan varastosta.
__________________
Näin kerran unta, ettei vi#u##anut yhtään!
Toyotalla ei saa toosaa!
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä vituttaa vuonna 2017 Tojo4wd Chit-Chat 541 31.12.2017 22:17
Kerro mikä vituttaa vuonna 2016 Tojo4wd Chit-Chat 855 01.01.2017 04:40
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 09:44 (GMT +2).