![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ajossa ei noihin saa niin paljoa vettä menemään että ongelmia aiheuttais, upotukset tietysti asia erikseen.. Katupeleissä pääosin scoopit on auki eteenpäin jo tehtaalta.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
No niin, taas on puuhailtu jotakin.
Takalasi piti rakentaa kondikseen talvea varten. Tässähän on ollut semmonen melkein läpikuultava vähä ruskea pleksi takaikkunan hommissa ja aina kun se on ollut paikallan talvisin, niin se on ärsyttänyt ja ollut tosi epäkäytännöllinen. Nyt kun takaluukku tuli oman mallinen niin vanha ikkuna ei toiminut sitäkään vähää. Päätin tehdä yläreunasta saranoidun ikkunan. Aloitin laikkaamalla katteen lasiurasta ulkoreunan veke ja sit piti täyttää uretaanilla se syntynyt reikä ja leivoin sitte lasikuidulla umpeen. Kulmaraudasta kehikkoa ja uus 3mm lexani ikkuna siihen. Pitäähän siinä kahva olla. Sit rupes häiritsee noi ovenkahvat, jotenkin ajan hammas purrut pintaan ja ei ollu silleen tyylikkäästi vanhentunu. Vaan ihan herskasen näköinen koko kahva. Hiomalla kuntoon Molemmat puolet toki Tarkkaavaisimmat lukijat voivat huomata sävyeron ovipahvien välillä... piti värjätä samanvärikseksi kuin kojelauta... kojelaudan maalasin VHT maalilla, mutta sitä ei saa enää EUssa myydä, liian vahvat sävärit maalarille kait..? no IKH:sta vaalean ruskeaa vinyylimaalia ja maalaamaan. Tosi ruskeeta joo.. :-) Samalla tuli sit putsattua sisustaa, enää ei tarvii lehtimiesten ihmetellä kun on kuraa rundarissa.. Ei oo varmaan ikinä ollut mun aikana noin puhdas kabiini. Ikkunoitakin hinkkasin varmaan tunnin! Ja työvalot ei mahtunu enää vanhalle paikalle ikkunan päälle kun luukku aukee siis ylöspäin. No kokeilin laittaa valot tohon karmiin kiinni ja ihan jees ne siitäkin valaisee. Joka autossa pitää olla vähän volvoa! 33" alle ja konttorille! Semmosta tällä kertaa, puutyöt oli jotenkin mukavan terapeuttista kun ei oo tollasta tullut tehtyä varmaan yläasteen jälkeen. Jos kerkeis vielä syksyllä jotku kuraoffit tempasee, sit auto pääsee työn alle ja etulokarit saa saman tyylistä käsittelyä kuin takakyljet.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ja oikeen stahlwillen kahva. Ei olla köyhiä
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Minkä verran tolla paineilmasäiliöllä täyttää renkaita ilman kompura?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä, aika äkkiä se paine laskee niin että kompura käynnistyy. En ole vissiin kokeillut jos kompura on pois päältä että kuin kauan se jaksaa pukata ilmaa renkaaseen päin. Kait sen joku näppärä laskisikin.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ready to Rumble! Leima tuli porvarimallin kahvoista huolimatta vai niistä johtuen..?!
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vähä ajettiin.
Mitään ei hajonnu ja hauskaa oli, varsinkin pestessä..! ![]() Takaikkuna oli kiva muutos, näki kerrankin peruutella, varsinkin uusien työvalojen ansioista. Nyt auto seisonnassa ja pitäis ruveta puuhailee. Etulokarit on työlistalla, samantyyliseksi kuin takakyljet. Vähän lisää vielä työvaloja, etuvinssille pieni työskentelyvalo ainakin. Ja sisävalot kuntoon! Takavinssiä vähän haaveilin, tarve on kyllä harvoin mutta silloin kun on, se olis kyllä todella hyvä olla olemassa. Taitaa olla vaan niin ahdasta tossa puskurin ja tankin välissä että vaatii hieman tutkimuksia miten onnistuis.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |