![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() mielipiteitä...eihän nuo ole ollenkaan mitenkään mahottomat mutta osittain samoilla linjoilla muitten kanssa, uskoisin että innokkaita olisi enempi jos tuo korin/rungon mittasääntö olisi edes hieman loivempi. Esimerkiksi rungon lyhentäminen korilinjaan saakka olisi sallittua jolloin esim bj.stä saisi karsia sen mattolaiturin siitä keulalta, tai uudemmista muovipuskurisista kun jää aina ne rungon päät vähintäänkin reilusti näkyviin jos puskurit riisuu autosta pois..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Eurotrial 2019 Suomi (9-11.8.2019) | sirP | Tapahtumat | 76 | 17.08.2019 18:20 |
Trial modi luokan autot | HannuNurminen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.10.2017 13:30 |
Myyty Pro Modi Trial auto | sirP | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.05.2016 19:12 |
Trial säännöt 2013!! Säännöt julkaistu! | tare | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 18.03.2013 23:05 |
Trial kaarien uudet säännöt??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.10.2009 20:53 |