![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ite otin kans öljykellolta t haaralla öljyn syötön turbolle ja sit hitsasin putken öljyphjan kylkeen ei loppuunsa ole iso homma ja varmasti palaa öljyt takasin kiertoon..turbona oli holset h1c joka oli asennettu 12ht pakosarjaan sai nätimmin istumaan..tässä turbossa ei ollu hukkaporttia olleenkaan paineen päästi dumppi pois..kyllä tuli vetoja mukavasti vaikka oli vakiopumppu..
|
|
||||
|
||||
![]()
mä oon laittanu öljynpaluun työntötanko luukkuun kun turbo tullut noin ylös
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla tulee kans yhtä ylös ku mäksällä ni öljynpaluu toimii siis toho luukkuun?ois vaan helpompi/nopeampi toho tehä ni ja onko siin väliä mihkä kohti
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() sitä en tiedä mikä on oikea kohta mut itte laitoin työntötankojen väliin ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ60 turbotus | sull45 | Maasturiprojektit | 16 | 20.04.2015 18:00 |
Toyota hj60 akselit ja toyota osien sopivuus? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2013 16:00 |
Myydään Turbo / Turbotus setti Toyota Hilux, LJ70 | Fourmotion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 15.06.2013 13:54 |
HJ60 v.83 turbotus | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 05.08.2010 19:20 |
HJ60 turbotus? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.10.2007 10:34 |