![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pystyykö öljyn syötön ottaa turbolle laturin perään tulevasta paineputkesta eli riittääkö syöttö molemmille
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ota sammuttimen vierestä öljykellolta
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ite otin kans öljykellolta t haaralla öljyn syötön turbolle ja sit hitsasin putken öljyphjan kylkeen ei loppuunsa ole iso homma ja varmasti palaa öljyt takasin kiertoon..turbona oli holset h1c joka oli asennettu 12ht pakosarjaan sai nätimmin istumaan..tässä turbossa ei ollu hukkaporttia olleenkaan paineen päästi dumppi pois..kyllä tuli vetoja mukavasti vaikka oli vakiopumppu..
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
mä oon laittanu öljynpaluun työntötanko luukkuun kun turbo tullut noin ylös
![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla tulee kans yhtä ylös ku mäksällä ni öljynpaluu toimii siis toho luukkuun?ois vaan helpompi/nopeampi toho tehä ni ja onko siin väliä mihkä kohti
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() sitä en tiedä mikä on oikea kohta mut itte laitoin työntötankojen väliin ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#7
|
|||
|
|||
![]() HJ-61 turbo on nestejäähdytetty ja öljy voideltu....Lainaus:
Muutaman kerran olen vuosien saatossa "tivannut-" tuota eroa, mutta vastausta ei ole tullut. Pitänee vetää johtopäätös, että tojotan moottorit on ylimitoitettu, taikka öljyt on kehittynyt noin tupla/jopa triplatehoille, ja kestävyys on SE 400 tkm? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Muistakaapas sitte tulpata imusarjasta huohotin putken reikä. Ja vetää venttiilikopasta huohotin letku jonnekkin. Itellä 61 sen pakosarja ja turbo. Paine öljynpainekellolta ja paluu hitsattu öljypohjan.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
juu toi kaasuläpän huohotin lähtö kannattaa tukkia ettei käy niinkuin kaverille et lentää stefat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Juu kaasuläpän huohotin tukittu jo aikoja si
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mikä toi proppu on tulipeltiä lähempäna tankoluukun ala puolella,laittasin kuvan mu ku ei ny vaan jotenkin saa
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Mulla tais olla letkulämmitin siinä jos se tarkoittamasi on lohkossa.
Eli letkulämmitin ottaa kylmää vettä siitä ja laittaa sen kannen yläpuolelle semmoiseen metalliputkeen joka nousee kannesta ylöspäin |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ60 turbotus | sull45 | Maasturiprojektit | 16 | 20.04.2015 18:00 |
Toyota hj60 akselit ja toyota osien sopivuus? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2013 16:00 |
Myydään Turbo / Turbotus setti Toyota Hilux, LJ70 | Fourmotion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 15.06.2013 13:54 |
HJ60 v.83 turbotus | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 05.08.2010 19:20 |
HJ60 turbotus? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.10.2007 10:34 |