Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.06.2018, 19:00
angrynerd:n Avatar
angrynerd angrynerd ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.02.18
Sijainti: Oulu, Valtimo, Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Kyllä oikeanpuoleinen vetari alkoi klonksuu..
eteenkin päin alko kuulumaan äntän 4-veto päällä, kun vain jaksa ajaa parikierrosta.
Lukot pois ääntä ei kuulu sekä lukot päällä, mutta 2-vedon kanssa ei myöskään äännä, kun vetarit ei tietenkään pyöri.. pölöjä..

Jännää tässä on että oikeanpuoleinen manuaalilukko ei kytkeydy eteenpäin ajaessa kuin 20-25m päästä ja taaksekkin saa ajaa 5-10m.
Mukavasti hämäsi.

__________________

Missä kohdin puuhastelu muuttuu hulluudeksi?
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.06.2018, 19:27
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.766
Perusasetus

Napalukkojen kytkeytymiseen myös osaltaan vaikuttaa kuinka likaiset niitten sisuskalut on ja millaista rasvaa sisällä on. Etuvetarit pyörii aina kun napalukot on kytketty kiinni, oli neliveto päällä tai pois.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.06.2018, 10:55
angrynerd:n Avatar
angrynerd angrynerd ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.02.18
Sijainti: Oulu, Valtimo, Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

tämmönen selitys löyty mitsupalstalta.
"Kääntäessä paukkuminen johtuu kääntämisenrajoittimen pudonneista vaimenninpaloista, ne puuttuvat minultakin, enkä ole pitänyt mitään kiirettä niiden uusimisella -haitta on lähinnä se ääni."
__________________

Missä kohdin puuhastelu muuttuu hulluudeksi?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.06.2018, 16:46
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja angrynerd Näytä viesti
tämmönen selitys löyty mitsupalstalta.
"Kääntäessä paukkuminen johtuu kääntämisenrajoittimen pudonneista vaimenninpaloista, ne puuttuvat minultakin, enkä ole pitänyt mitään kiirettä niiden uusimisella -haitta on lähinnä se ääni."
Kirjotit -mutta puolivälissä renkaat linkussa alkaa

Eikai ne vielä sillon siinä vastinta vasten hankaa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.06.2018, 20:41
angrynerd:n Avatar
angrynerd angrynerd ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.02.18
Sijainti: Oulu, Valtimo, Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Joo totta, mutta pitää kuitenkin tarkistaa tämäkin vaihtoehto.
__________________

Missä kohdin puuhastelu muuttuu hulluudeksi?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SIMPUKAN KIRISTYS LÖYSTYY AJAESSA Jurokki Tekniikka & Jutustelu 5 30.09.2016 17:15
KC:n kilkatus etupäästä ajaessa Erturo Tekniikka & Jutustelu 4 16.08.2009 18:40
pajeron napalukot psk123 Tekniikka & Jutustelu 30 16.01.2008 15:08
O/V Pajeron napalukot -Timi- O/M/V Muut 8 06.06.2005 18:04
Pajeron napalukot Tekniikka & Jutustelu 0 29.03.2005 22:17


Sivu luotu: 03:26 (GMT +2).