![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() JeepZj palkki helmaa
|
#2
|
|||
|
|||
![]() vanteita
vähän rengas ja vanne jumppaa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Melko hyvää asiakaspalvelua kun korjaamolla ei oikein ollut aikoja että ois aurauksen saanu tarkistettua niin antoi tämmösen vinkin. Neulat (tai poranterät) renkaan keskelle pystyyn ja mitataan neulan korkeus lattiasta sekä neulojen etäisyys toisistaan. Työnnetään autoa kunnes neulat on toisella puolella rengasta, samalla korkeudella lattiasta ja mitataan uudestaan neulojen etäisyys. Sen mukaan sitten tarvittaessa säätö.
Aikaisemmin mittasin rullamitalla suoraan renkaan nappulan kyljestä ja tässä tapauksessa oli ollu riittävä tarkkuus kun oli aurausta 1mm verran ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() ![]() "Veri vetää palstalle" ![]() Saunassa kerran pikku sumussa iski visio nro. 478899, että ois hauska joskus tehä 1:10 versio samalla reseptillä jostain Legendaarisesta offiautosta, kun nykyään rc autojen porttaaliakseleitakin alkaa olla saatavilla, tosin eihän niistä "voi" käyttää kun porttaaliboksit kun ei ne näytä tarpeeks volvon/mogin periltä ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Yj jäähdytystä
Uutta jäähdytintä alu versiona
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Välillä on kerennyt tota kakkossarjalaistakin tehdä etiäppäin, etuakselia kasailtu paikoilleen. Tosin taas ainakin kuukauden päivät tostakin... (Series II '58 kyseessä)
kun piti saada renkaat alle et sai pyöriteltyä ulos kun Juniorin käyttistä piti laitella ennen katsastusta tossa pikkutallissa.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#7
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jospa tuolla jotain alkaisi tapahtua, kun sai potilaan sisälle. Kannenvaihtoa olisi tarkoitus harrastaa, kun tulee kiehutusnestettä männänpäälle seisoessaan, ja käydessä tekee komeat naamiosavut taakseen... Vähän sai punnertaa että Range siirtyi pari metriä sivusuunnassa, noin metri meni tunnissa, toisesta ovesta suoraan ajamista estää tilapäiset lisäeristykset sekä sekalainen kasa kaikenlaista tarpeellista oven ulkopuolella... Jäi sentään vielä tilaa jos vaikka tarvitsee tehdä jotain käyttöautoillekin. Eikä ole kiirepaniikkia tuon valmistumisen kanssa... Ja joo, tuli koeponnistettua tuommoiset siirtoalustat. Ei piisaa Rangen keulalle vakiona, mutta kun hitsasi vahvikkeet lisätueksi niin näytti kestävän. Olihan noilla annettu sentään 450kg/lätty kantavuutta, vähän taisi mennä yli... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |