![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Okei, no tuohan kuulostaa iha hyvälle!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tätäkin taas rykäisty hieman eteenpäin. Rungon takapään ruosteet ja jonkun onnettomat korjaus patentit korvattu kunnon raudalla. Iskarin alapään kantotutkat siirretty akselin korkeudelle mikä tuo myös ulosjoustoa enemmän.
Jousilautasen yläpäähän kartiot ja alas pultti+latta estämään jousen putoamisen. Säädettävät pohjaanlyöntikumit ja takalukon ohjaus muutettu 2 toimisella paineilmasylkällä toimimaan.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Päälle päin näytti tosi terveeltä kun ekoja kuvia katseli, mutta tuo vikan kuvan takanurkka näyttää melkosen rapsakalta, vai vääristääkö kuva? Muuten tosiaan ihan hieno peli. Miten nuo säädettävät joustonrajoittimet toimii, kestääkö tuollainen patentti?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kuva hieman vääristää mätää on ainoastaan nuo kaaren reunat enää.
Tuossahan on vain hitsattu runkopalkin läpi menevä putki ja sisemmässä putkessa reijät muutaman sentin välein niin pystyy hakemaan kohdan ettei rengas pääse ottamaan kaareen kiinni sisäänjoustoissa. Rupesi kyllästyttämään joka metsäreissun jälkeen vedellä porakärkiruuveilla kaaria takaisin paikalleen.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Herätelläänpäs tätäkin pitkästä aikaa.
Takalukko ei tässä ollut toiminut hetkeen ja vikakin löytyi nopeasti kun perän avasi. Siirtäjän akseli poikki. Hampaita oli myös muutama pyöristynyt. Saisikohan lukon hampaat vaikka rosterilla hitsaamalla ja muotoilemalla vielä kestämään? Siirtäjän akseli on helppo käydä sorvaajalla teettämässä.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kokeilisin tuohon lukkokruunuun utp-kovapuikkoja.
http://www.retco.fi/tuote-482-utp_du...asitukseen.php Tuo tarttuu ainakin laakeriteräkseen kuin tauti kun vastaavassa paikassa rst/happonen puikko rapsahtaa pienellä väännöllä irti. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| patrol gr y61 -98 kansi | isohukka | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.12.2016 05:45 |
| Myyty Pätkä Gr Patrol | Artzii | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.01.2015 19:52 |
| Myydään Pätkä patrol gr | jankar | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 31.05.2013 20:57 |
| Patrol gr y61 suuttimien momentti | jaskapa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.04.2011 16:10 |
| Myydään pätkä gr patrol | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.11.2008 14:43 |