![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tätä on nyt koeajettu mikä keritty. Kokeiltiin parina helteisenä päivänä onko lämpöongelmat saatu nyt selätettyä ja tuli kyllä hyvä fiilis, kun saatu mitenkään päin rääkkäämällä lämpöjä edes puoleen väliin, vaikka termari on paikallaan. Öljyn lämmöt meinaa vielä karata, mutta pakko laittaa isompaa kennoa keulalle. Samoten öljypohja pitää puottaa alas, kun vuotaa saumasta ja samalla vaihella runkolaakerit. Ihan hyvä ajella nuilla 35”. Ei vetele, vatkaa tai tee mitään muutakaan. Pieni murheenkryyni on tuo startti mikä ei tuntunut pelaavan sitten mitenkään päin. Vaihdettiin uutta starttia, solenoidia ja purettiin se yks miljoona kertaa. Loppupelissään syyksi paljastui heikko akku. Laitetaan tuplapatteristo takas paikalleen, niin kyllä se siitä. Takavinssi odottaa hallissa huomiota ja eteen pitäs ostaa kokonaan uus paketti.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs laakereita olet koneen alakerrassa käyttänyt?
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Veiveihin meni autodocin toiseksi halvin setti ja kampuraan varmaan samaa sarjaa. Ei oikein tuohon mosaan kiinnostas käyttää rahaa, kun kuitenkin lentää kohta kanki kylestä tai jotain. On kuitenkin rullattu se reipas puolmiljoonaan.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Näissä koneissa tuntuu kestävän ainoastaa nissanin alkuperäiset veivinlaakerit yli 200hv tehoilla. Nimimerkillä vasta kolmannella kerralla uskoin kun ensin rupesi naputtamaan 3 kuukautta laakerien vaihdon jälkeen ja seuraavilla eri merkkisillä laakereilla 2 kuukauden jälkeen 6:sen kaula kampurasta pilalle ja kiertokanki halki. Nyt on menty alkuperäisillä jo pitkän aikaa. Orkkis laakerit vielä tilataan sen mukaan mitkä merkinnät kustakin kangesta löytyy eli koneessa voi olla aavistuksen eri kokoon hiottuja kankia ihan alkujaankin.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vaihoitko samassa runkolaakerit?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuli vaihdettua vaikkei luutavasti olisi tarvinut. 250-470tkm ajettuja koneita tullut useampia purettua ja rakenneltu niin runkolaakerit ei yleensä paljoa uusille häpeä.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Note to myself. Aina kun säädät pumppua muista stekkaa ennakko
![]() ![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Gr raidetanko. | Kala92 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.12.2012 11:02 |
Myyty gr napalukot | vexi4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.12.2012 11:22 |
Myyty Gr | Heegi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2011 21:27 |
2+3 gr?? | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.02.2011 08:26 |
gr | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.07.2010 22:06 |