![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tämä jos mikä on jo itsessään hyvä syy minulle olla autoilematta... <img src=/smiley/sun.gif border=0 align=middle> Toinen on se, että rakastan lähimmäisiäni ja uskon poissaoloni liikenteestä vaikuttavan positiivisesti onnettomuustilastoihin ja vakuutusmaksuihin... Kerio "Oon Palomuuri"
|