![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Minä vahvistin samuraista ohjausvarren halkaisemalla sopivan putken ja hitsaamalla sen pitkittäisillä samoilla alkuperäisen tangon ympärille. Oisko ollut 3mm seinämällä. Ei tarvii katsurin kans väitellä kun alkuperäistä ei ole turattu
|
||||
|
||||
|
Raidetangon ympärille laitettiin mainitsemallasi tavalla putki alkuperäisen ympärille mutta siitä johtuen ohjausvarsi hipoo takareunastaan raidetankoa. Meinattiin halkaista putki pitkittäin ja hitsata sellanen ohjausvarren etupuolelle mutta sitten laiskistuttiin ja tehtiin tolleen. Onhan toi kaiketi laiton rakenne mutta eiköhän tuo saada leimasta läpi.
|
|||
|
|||
|
Aivan, mulla raidetangossa ei ole vahvikkeita, hyvin on kestänyt yli kymmenen vuoden ajellut
![]() Mulla on raidetangon alapuolella akseliin hitsattu putki suojauksena.
|
||||
|
||||
|
Suikka etsii uutta kotia, ihan vaan tiedoksi. Värkkään myynti-ilmoituksen kunhan kerkiän mutta jos auto kiinnostaa, olkaa yhteyksissä. Hinta tasan 3000 e ja se sisältää PALJON varaosia. Myydään siis koko harrastus kerralla pois......
|
||||
|
||||
|
Etkai sä sitä nyt pois myy kun oot sen kerran jo saanut takas ostettua ?
Pistät nyt vaan kunnolla johonkin säilöön odottaan uutta innostusta
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M.sj410 | T.T.T | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 14.01.2008 14:18 |
| m:sj410 | KG | O/M/V Muut | 10 | 24.09.2005 21:36 |
| O: sj410 | Arska-tehtaalta | O/M/V Muut | 4 | 31.08.2005 20:00 |