Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Finderi
Maanantaina koeajettu merkkiliikkeen Touareg 2003 jossa kilsoja rapiat 250k, näytössä huomautukset check brake pads, running wheel fault -workshop ja diff lock system fault - workshop. Kääntäessä paukuttaa ilmeisesti keskitasauspyörästön lukko, ja pysähdyksissä auto lock -valitsinta lukkoasennossa käyttäen pysyy hetken pois päältä. Olisi hintaa vielä vajaat 13 000 egee, mutta jätin vielä riviin...asioista kerrottuani myyjä tosin ehdotti että laitetaan kuntoon ja sitten vaan hakemaan pirssi pois! Mites olis tuommoisten kertominen jo koeajolle lähdettäessä  Kävi jo huh huh mielessä, että ketä kysytään maksajaksi, jos hammaspeikko sattuu käväisemään?
|
Mikähän tässäkin on kun aina luvataan laittaa kuntoon, jos on vikaa, eikö se kannattais laittaa heti kuntoon niin joku vois jopa ostaakin sen. Myöskin autosta ja asiakkaasta pääsis ikäänkuin heti eroon, onkohan kuntoonlaitto sama kun korjaus