Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.05.2018, 18:57
Hessu_Hopo Hessu_Hopo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 09.06.05
Sijainti: Heinola
Smile

Itse olen haaveillut verstaan vanhojen ilmajohtojen poistamisesta pihapiiristä pitkään, mutta ongelmana on talon ja verstaan välissä oleva päällystetty yleinen tie. Alituksen teko omalla kustannuksella on jarruttanut asiaa.
Nyt kävi tuuri kun sähköyhtiö kaivaa linjoja maahan ja tekee tien alituksen ja tuo sähköt maassa talon keskukseen. Annoin yhtiölle luvan sijoittaa kaapelia omille tiluksille tiealueen sijaan ja helpottaa kaivutöitä. Vastapalvelukseksi saan laittaa oman kaapelin samaan kaivantoon ja tienalitukseen.

Vastaa lainaten
Vanha 01.05.2018, 20:07
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Perusasetus

Kysy ihmeessä sähköyhtiöltä kaapelia
Vastaa lainaten
Vanha 02.05.2018, 02:39
Izu Izu ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 30.12.17
Sijainti: Sipoo
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu_Hopo Näytä viesti
Itse olen haaveillut verstaan vanhojen ilmajohtojen poistamisesta pihapiiristä pitkään, mutta ongelmana on talon ja verstaan välissä oleva päällystetty yleinen tie. Alituksen teko omalla kustannuksella on jarruttanut asiaa.
Nyt kävi tuuri kun sähköyhtiö kaivaa linjoja maahan ja tekee tien alituksen ja tuo sähköt maassa talon keskukseen. Annoin yhtiölle luvan sijoittaa kaapelia omille tiluksille tiealueen sijaan ja helpottaa kaivutöitä. Vastapalvelukseksi saan laittaa oman kaapelin samaan kaivantoon ja tienalitukseen.
Tämä kuulostaa siltä, että kannattaa kysäistä josko sähköverkkoyhtiöltä tulisi sopiva kaapeli samassa keikassa kun talon kaapeli uusitaan. Ilmaiseksi ei ehkä onnistu, mutta ei kysyvä tieltä eksy.

Nuo poikkipinnat joita laskeskelin ovat kyllä ihan minimiä eikä haittaa vaikka asennat 25mm2 alumiinikaapelin, joka voi löytyä helpommin varastosta kuin 16mm2. Saattaa tuo kaapeli ehtiä paremmin samaan kaivantoon kun on samaan aikaan työmaalla
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millainen ilmakivääri Profi Chit-Chat 18 24.04.2012 21:19
Ostettu Maakaapeli MCMK 4 x 6mm2 + 6mm2 -> 85m-100m Rompe1 O/M/V Muut 18 07.05.2011 13:33
Myydään maakaapeli,lisätty kaapeli ventora O/M/V Muut 1 28.03.2011 20:05
Millainen hydraulipumppu? Taisto Tekniikka & Jutustelu 13 04.07.2010 23:07
millainen valokytkin... Kelju.K Tekniikka & Jutustelu 2 27.09.2006 22:17

Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).