![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nii jos myrkkyä on liian vähän, ni ei pitäis edes pyöriä, kompura kuolee?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mites ne putket kompuralta? Pitikö toisen kylmetä vai kylmeneekö se kylmästysaine vasta kennossa? Nii ja miten se kuivaajan delaaminen oireilee?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole ollut kevyenkaluston ilmastoinneissa ongelmaa, onko niissä kuivaimessa patruunaa. Scaniassa paukutti ja sutsahteli kun oli kuivaimen patruuna vaihto kunnossa
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Magneettikytkimellä vai jatkuvasti pyörivä kompura?
Nuo jatkuvasti pyörivät tahtoo kulua väljäksi eivätkä saa enää painetta aikaan. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kompuran painepuoli lämpenee, ja imupuoli on viileä.
Jos painekytkin on rikki/ohitettu; siis kompura pyörii ilman kylmaäainetta, niin pumppaa kompuran öljyt kennoihin ja kuivaimeen, ja jauhaa itsensä paskaksi. Normaalisti öljyt kiertää kennojen läpi, mutta kun kylmäainetta, niin se sitoo öljyä, niin palaa kompuraan. Onko tuossa automaatti-ilmastointi? kannattaa lukea vikakoodit. Yksi automaatti-ilmastointi teki kaikkea kummallista, kun oli tussin korkki läpän välissä, siis läpät ei toiminut niin kuin piti. Noinkin uudessa autossa, jossa ilmastointi on toiminut, ei suodattimen tukkeentuminen, eikä edes kyllästyminen kosteudella, tunnu todennäkoiseltä vaihtoehdolta. Jos järjestelmä olisi ollut auki, ja suodatin olisi märkä, niin vesitippa voisi jäätyä paineenalennusventtiiliin, mutta sehän sulaisi, kun lämpenisi... tai sitten kova paine räjäyttäisi letkun tms. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos vastauksista.
Magneettikytkinmalli kyseessä. Toinen putki lämpenee ja toisessa ei tapahdu juuri mitään. Pitäää huomenna käydä vielä sulakkeet läpi. Semmonen juttu tuossa on ollut koko ajan että kun ilmastointi on päällä ja kierrokset putoaa tyhjäkäynnille, syttyy jäähdytysnesteen tason merkkivalo. Vikakoodien luku ei onnistu koska aam on kadottanut kommunikaatiokykynsä... ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No niin vikaa selvitetty. Ainakin kiertovesipumppu on sökö, ja se taas poltti sulakkeen 41 jonka takana on joku boxi ja se moottori.
Pelkästään Töpseli irrottamalla moottorista ei lähteny pelaamaan. Mittasin virrat ja 0.24A näytti...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No niin. Sulake 41 vaihdettu ja täyttöhuolto tehty. Vajausta oli n.160 grammaa ja hetken pelasi,ehkä, tai sitten ei. 35 minuutin alipainetesti meni läpi.
Mutta entäs se kuivain? Kuinka sen tukkeutuminen tai muuten vaan tiensä päähän tulo ilmenee? Onko se paine vai imupuolella? Tai onko möllissä mitään erikoisuuksia tuossa kylmästöinnissä? Ja sitten onko mitään varovenaa joka päästää aineet pihalle jos jotain menee tukkoon systeemissä? Kiertovesipumppu on moro, ja se poltti sen sulakkeen nro41.on nyt töpseli irti.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Mikä kosahti Mersusta? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.10.2011 19:01 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |