Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.04.2018, 19:20
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patrik Näytä viesti
Tuo calminin +3" sarja ja iskarit (netistä katottuna samanlaiset) joko sport tai comfort mallia. Oli valmiiksi asennettu ostaessa.
Ei toi Calminin setti mikään mukavuuden huippu ole, melko kovatoiminen on. Pakkojen voitelu voi vähän herkistää toimintaa mutta perusasetus on silti kova.

__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.04.2018, 06:47
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

ne calminin iskarit oli ihan sudet ainakin omassa. oli melko lailla uudet ja romu koppaan ne lensi.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.05.2018, 20:39
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Ruiskutin Samurain pari vuotta sitten ja toimi ihan hyvin, mutta nyt reilu vuoden se oli käyttämättä täysin. Nyt kun koitan käynnistää, niin imusarja tuvii bensaa. Arviolta noin desi kymmenessä sekunnissa. Eli ihan hyvää tahtia valuu.
Luulin ensin, että O-rengas on hapertunut, mutta hyvin näyttää pitävän, kun pumpussa on paineet päällä (vajaa 3bar).

Mikäs muu voi olla vikana? Ruisku on yksipisteruisku jostain swiftistä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.05.2018, 18:25
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Vikana oli nokan ajoitus 180 astetta pielessä.
Ei ollut ajoitusmerkkiä hihnapyörässä ja erehdyin luulemaan siihen stanssattua viivaa ajoitusmerkiksi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.05.2018, 10:43
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Tää ketju on paisunut aika hallitsemattomaksi

Koitin etsiskellä tietoa SJ410 valottoman jakiksen laakereista ja stefoista, mitä laakerikaupan kokoja ovat?

Samaan hengenvetoon 4v vaihteiston lakrit kiinnostaisi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.05.2018, 11:41
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

SJ410 jakolaatikon laakerit


Itse itselleni vastaten: Täältä löytyi tarvittavat tiedot

410 jakolaatikkoon tarvitaan:

1kpl 20x47x14 Kuulaaakeri
1kpl 25x62x17 Kuulaaakeri
1kpl 10x15x15 Neulalaakeri
1kpl 40x54x8 Säteishuulitiiviste
1kpl 8x16x5 Säteishuulitiiviste
2kpl 30x72x19 Kuulaaakeri
2kpl 25x52x15 Kuulaaakeri
2kpl 35x52x10 Säteishuulitiiviste
1kpl O-rengas (D:1.9,ID:29.7)
1kpl O-rengas (D:1.9,ID:18.8)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.05.2018, 19:08
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Tää ketju on paisunut aika hallitsemattomaksi
Jep, tää on tiedon löytämisen kannalta ihan täys katastrofi koko topikki, joten suosittelen jokaiselle tekemään omia selkeästi nimettyjä topikkeja jos on jotain kysyttävää, niin saattaa löytyä tulevaisuudessakin tietoa.

Sais laittaa lukkoon tämmöset kokonaan...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.05.2018, 17:23
patrik:n Avatar
patrik patrik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.16
Sijainti: sodankylä
Viestit: 179
Perusasetus

Posti toi jakolaatikon laakerit ja tiivisteet.
Samalla olis tarkoitus vaihtaa kytkin ja kansipahvi.
Nesteet ei ole sekaisin mutta hieman kosteahko ulkopuolelta.

Kytkin rallattaa vauhista kaasun löysätessä ja hiljenee kytkimen painaessa. Mikä sieltä hajonnut?

Vinkkejä hyvälle ja kohtuu hintaiselle kytkimelle ja kansipahville. Sähköflekti keulassa ja samalla kytkeä se toimintaan ja termostaatti paikalle.
Litranen malli -84
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 14 (0 jäsentä and 14 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 04:45 (GMT +2).