![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() ^Ajan samoilla kumeilla vuoden ympäri, Hankook Optimo 4S all season, vakiokoko, olen ollut tyytyväinen. Toivoin että jollakin olisi näppärä konsti piipitysten vaimennukseen ilman kojelaudan irroitusta.
kalusto: Jimny 2004 G13bb cabrio Viimeksi muokannut G13b : 18.04.2018 11:37 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Johdot olisi voinut katkoa jos olisi halunnut, ite käärin sen vaahtomuovinpalaseen ja jesaria päälle, hiljeni mukavasti mutta pysyi toiminnassa. Meinaan kun ainakaan mun Jimpassa ei ollu valomuistia, niin tuo oli ihan hyvä varuste siinä mielessä.
|
|||
|
|||
![]()
^Tänks, pitääpä tarkistaa, jospa johdon saisi nätisti irroitettua jos tulisikin katumapäälle.
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, näinköhän munkin jimnyssä on tuommoinen piipittäjä? Reilut kuus vuotta olen tuolla ajellut, mutta ei ole kyllä mitään piipityksiä vielä kuulunut...
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Itellä oli pari vuotta ja akku tyhjeni ehkä 37 kertaa sinä aikana..
|
|
|||
|
|||
![]() sj 410 bensapumppu
sj 410,, vakio 1,0.
- bensapumppu, moottorin kyljessä, tiputtaa bensaa. - näyttää letkut olevan ehjiä, mutta jostain vuotaa.. - mikä rakenne on pumpussa, ja mikä yleensä sieltä menee epäkuntoon? ja mikä vuotaa? - esim..alkoholibensa, ja tiivisteet vuotaa ?? |
|
||||
|
||||
![]()
Tilaat eBay:stä uuden pumpun, hinta jotain 25 e. Viinabensalla tuskin on mitään tekoa asian kanssa.
jimny, jutustelua, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty suzuki jimny | Pönde | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 19.05.2013 09:53 |
Myyty Suzuki Jimny | Smäkä | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.06.2012 08:17 |
Ostetaan Suzuki Jimny | ahola | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.01.2012 20:26 |
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |
M: Suzuki Jimny | raw | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.04.2008 11:07 |