![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo hyvä porukkaa olisi jakaa, se voidaan toki tehdä vaikka ollaan samassa paikassa. Itse olen kallistumassa kannaksen puoleen, uskoisin että siellä on mutasafarit kohdillaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mä lähen kannakselle. Ilmeisesti Roopen ja Kaken kanssa.
|
|
||||
|
||||
![]()
No nytkö kaikki onkin Kannakselle lähdössä? Kyllä minä mieluummin lähden Syskylle jos joku letka on sinne lähdössä. Kannaskin toki kelpaa jos pohjoisemmaksi lähtijöitä ei ole.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joten itse otan nokan kannaksen letkaan mutta jos lähtijöitä syskylle niin voin neuvoa hyvät reitit ja reittiviivat ja pisteet löytyy myös. Sysky on muutenkin parempi kun antaa ensin Ladoga letkan vetää reitit auki kesäkuussa. |
|
||||
|
||||
![]()
Ok, no mennään Kannakselle. Mennäänkö yhtenä letkana vai koitetaanko jakaantua jotenkin? Miten?
|
|
|||
|
|||
![]()
Pakko se on mennä kahessa eri porukassa, ei mitään järkeä mennä yhdessä kun lähtijöitä on taas sen yli 20 autokuntaa. Eteneminen on helkkarin hidasta ja herättää vähän turhan paljon huomiota ton kokonen letka
|
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan kun jengi muutenkin valuu omia aikojaan niin otetaan eka leiri nippuun ja sitten katsotaan miten jatketaan. Varmaan samat leirit tavoitteena? Leirit vaan tarpeeksi syrjään että varmasti saa olla rauhassa eikä häiritä ketään. Leirit pidetään siisteinä ja muutenkin järkevinä. Aamulla voi sitten vetää letkan osiin tai eri reiteille jos valinnan varaa. Pamelassa ja Haukkiksella tämä onnistuu jopa niin että leiri voi olla useamman päivän samassa paikassa jos halutaan. Näin esim. remonttia tarvitsevat voidaan toimittaa leiriin reitiltä, tavaraa voi jättää leiriin jos uskaltaa jne.
Autoja on paljon, siellä voi olla muitakin kuin Pähäman porukkaa. Viimeksi törmättiin esim. Ladogaa varten treenaaviin autokuntiin Haukkavuoren kalliopätkillä. Oliko niin että ensimmäinen leiri olisi uazinuittopaikan lähettyvillä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KS:ien Vuoden 2018 Tapahtumakalenteri | sakari65 | Tapahtumat | 89 | 15.10.2018 07:50 |
PSORY:n toukotemmellys safari 24-27.5.2018 | oojiikoo | Tapahtumat | 1 | 10.05.2018 18:34 |
PäHäMa venäjän safari pääsiäinen 2018 | mikjus | Tapahtumat | 25 | 06.04.2018 09:21 |
Pähäma helatorstain venäjän safari 8 - 12.5.2013 | mikjus | Tapahtumat | 229 | 12.06.2013 09:05 |
Pähäma Helatorstain venäjän safari 16 -20.5.2012 | mikjus | Tapahtumat | 166 | 19.06.2012 08:23 |