![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kiitokset järjestäjille ja kilpatovereille näin maasturistit tiimin puolesta! Rata oli todella hyvä, keli mainio ja L200 kesti lukuunottamatta pyyhkijöiden katoamista viimesellä kierroksella.
__________________
Rossila Motorsport |
|
#4
|
||||
|
||||
|
TR1 1. Simo Juopperi/Jimi Hämäläinen313 18 kierrosta
2. Anssi Perälä/Mika Salmen 16 9 kierrosta ET1 1. Tuomas Vitikainen/Tuure Ruhanen 3 21 kierrosta 2. Tero Ovaska/Jori Aronen 469 18 kierrosta 3. 99 Kimmo Kauren/Niko Jaakkola 17 kierrosta 4. 1 Sami Juopperi/Taneli Purhonen 15 kierrosta 5. 15 Vesa Hellman 8 kierrosta 6. 69 Toni Hämäläinen/Ari Vuorinen 7 kierrosta ET2 1. 305 Ville Nyman/Juha Kuusisto 21 kierrosta 2. 57 Olli Mäki/Jarmo Puumalainen 19 kierrosta 3. 127 Kimmo Röpelinen 8 kierrosta ATV/UTV 1. 51 Tapio Luukkonen 25 kierrosta 2. 801 Sami Parkkinen 25 kierrosta 3. 94 Veli-Pekka Lindholm 9 kierrosta |
|
#5
|
|||
|
|||
Videoo pukkaa
Laitoin tubeen latautumaan. Kestää ja kestää.
Laitan linkin kuha valmistuu. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Oli kyllä Fitun siistit mestat (kuka oli järkänny )
|
|
#7
|
||||
|
||||
Video |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Kiitoksia hyvästä kisasta. Meillä tuntui ettei mikään toiminut, ekassa erässä heti lähdöstä bensapumppu ei halunnut toimia, kun ajoi vähänkään isompaan röykkyyn niin ecuboxin sulake paloi, vaihdettiin varmaan 30 sulaketta, kiitokset sinulle keltä saatiin lisää sulakkeita. Mahtuipa ensimmäiselle kierrokselle yksi kaatokin, kiitos ville ja juha kun veditte pystyyn. Toinen erä alkoi paremmin mutta 30min jälkeen Suzuki oli niellyt mielestään riittävästi vettä eikä halunnut käydä enää kunnolla, ylämäet oli täyttä tuskaa. Lopputulemana 4. sija ja lisää talli-iltoja tiedossa. Ei muutakuin ens vuonna uudestaan.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
https://youtu.be/AVPiIjY3Zb4 |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Kiitokset järjestäjille ja kanssakilpailijoille.
Susukissa Anttolassa ilmennyt vika oli nyt taakse jäänyttä elämää ja oli aika löytää uusia Jakis ei ollu ilmeisesti aivan linjassa edellisen kunnollisen ajokerran ja tekniikan vaihdon jäliltä. Matka päättyi vaihdelootan ja jakolaatikon "kardaanin" pulttien katkeamiseen
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4x4parts 10v. 18.11.2017 | JERKKU | Tapahtumat | 18 | 17.12.2017 17:14 |
| 4x4parts avajaiset 7.1.2017 | JERKKU | Tapahtumat | 20 | 19.01.2017 22:31 |
| 4x4parts viikkotarjous 45 | JERKKU | Linkit | 0 | 08.11.2016 10:25 |
| www.4x4parts.fi | JERKKU | Linkit | 30 | 21.01.2015 11:54 |
| 4x4parts toivottaa hyvää joulua | JERKKU | Chit-Chat | 0 | 23.12.2011 10:06 |