Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.04.2018, 20:20
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Kyllä se varmaan joskun ennen olisi ol,utvarmaan helpompaa. Joskus haaveilin Dodgen ramista niin oli joku linkki muistaakseni jotain 40" oli rengaskoko ja leimattuna... ja muutenkin korkeutta oli sopivasti. Olikohan nykyään samat säännöt kuormaautoilla kuin kevyemmällä kalustolla eli paljoa suurenneta sprinterissä jos ei ole johonkin sheikeille tyypitetty jollain isommalla koolla kuin täällä. Jos ei tarvis kilpien väliin tehdä niin, Koko alusta jostain chevystä dodgesta tai foordista. Pääsis vähän Islannin poikien viitoittamalle tielle

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Teräksen kestävyys Diskokaveri Tekniikka & Jutustelu 41 01.12.2015 15:36
HJ60 kestävyys ss125 Tekniikka & Jutustelu 16 20.12.2006 22:04
2L-T:n kestävyys? Setä Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 21:27
Koneen kestävyys? BlackJack Vuosimallit 1984-1996 8 04.07.2004 20:32
Akselin kestävyys kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 21 06.11.2003 22:21


Sivu luotu: 11:57 (GMT +2).