![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Koneen puolelle imusarjan ylipaineventtiilin poisto, hukkaporttia tiukalle ja syöttöä sen verran että tyhjäkäynti pysyy juuri hallinnassa. Konepeltiin vähän tuuletusaukkoja kuuman ilman poistumista varten. Välijäähdyttimelle skuuppi kun jostain syystä pellistä sellainen puuttuu. Jos edes vähän auttaisi jäähtymiseen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Alustaan pientä päivitystä
Takaiskareiksi XJ+2" pumput muutetulla yläpäällä. Kasaan painettuna saman mittaiset. Jossain vaiheessa migiin tuli omituinen kaasunsyöttöhäiriö joka ei ole vielä selvinnyt. Vanha rouva tylarc pelastaa tilanteen. 3" jatkettu ja vahvistettu panhardin korva. Pohjaanlyöntikumeille tein tötsät akseliin. Runkoakin joutui paikkaamaan jonkin verran samalla... Omen pumppujen kaveriksi gr patrollin takajouset. Ja toiselta laidalta. Jossain välissä pakoputkea tuli muutettua 2,5" Edestä kiristin sauvoja sen verran että jäi vielä ulosjoustoakin. Melkoinen etukeno patrollin jousilla, vaatinee vielä perehtymistä. Koeajolla muutokset todettu toimiviksi. Renkaat todettu ensi ajoilla erittäin toimiviksi, pitoa 0,3bar riittävästi. Maantieominaisuudetkin siedettävät kuvioon nähden. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eihän runkonumero hävinny?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Erittäin todennäkösesti hävisi kun pikku koputtelun jälkeen kyljessä oli 50cm reikä. Hakkaa uuden kun kerkiää.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onhan tällekin jotain viime päivityksen jälkeen tehty.
Uuden polttoainepurkin tekoa Sovittelua paikoilleen Väriä päälle Runko oli perinteisessä kunnossa ja katkesi parista kohtaa crossiajoissa joten korjauspalaa tilalle Polttoainelinjojen ja huohotusten tekoa Tankkiin Bilteman mittari ja paineilmakamoista liittimet Tavarat kasattuna paikalleen Ulosjoustolle rajoitusketjut iskarien säästämiseksi ja varmistamaan jousien paikallaan pysyminen Vakio takajouset takaisin paikalleen, yläjousipedit hitsattu noin 5cm alkuperäisiä alemmas Koeajolla muutokset todettiin toimiviksi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eilen tuli taas kaiveltua auto pihalle kontista puolen vuoden tauon jälkeen. Startti vouvaa todella huonosti vaikka kokeiltu uudella akulla ja myös lisävirralla. Onkos näissä jotain muuta paikkaa joka vittuuntuu pidemmästä seisonnasta vai kaivanko ensimmäisenä startin pöydälle?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Starttimoottoriin tuli uudet laakerit ja hiilet. Ei kylläkään auttanut starttausongelmaan millään lailla.
Seuraavaksi sitten kaikki konehuonehuoneen isot piuhat plussa ja miinuspuolelta uusiksi jonka jälkeen auto lähti taas käyntiin. Samalla muutin auton yks-akku järjestelmään ja uus virranjakokisko vei ilmanputsarin paikan. Avoimien kuparien päälle tuli vielä kuminen suoja. Valtatien ojasta pelastettu Volvon putsari löysi sitten paikan katolta. Samoin aiemmin etupuskurissa ollut ledivalo. Huonosti toimiva alkuperäinen lukon kompura aiheutti päänvaivaa ja ratkaisin sen risteyttämällä vanhan 230v kompuran sekä uuden tyrexin renkaantäyttökompuran. Lukolle laitoin mahdollisimman yksinkertaisen venttiilin. |