![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mukavan näköistä jälkeä tulee. Millä olet piirrellyt noi ekojen viestien pohjakuvar?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos, kiitos. Microsoft Visiolla olen piirtänyt, kun se sattuu olemaan tietokoneella työn puolesta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Taas on jotain tapahtunut. Kai minulla on jotain hyviä tekosyitä miksi näin hitaasti, mutta enpä nyt muista mitä ne syyt on. Vähän reissaamista, muuta tekemistä ja kuuma ja kaikkea... Parvihyllyt on nyt kuitenkin paikallaan. 120 cm leveä hylly reilu 250 cm korkeudella ja mitoitus tehty noin 300 kg/m2 kantavuudelle. Palkkien päällä 21 mm vaneri. Tässä tuollaisia panoraama-kuvia kun ei muuten meinaa mahtua yhteen kuvaan.
Seuraavaksi pitäisi nostaa 12 m IPE 200 palkit á 250 kg noiden pystytolppien päälle siltanosturin kiskoiksi ja ruuvata parvihyllyn alapintaan 8 kpl 34W Greenledin Gamma -valoja. |
|
||||
|
||||
![]()
Haluaisin tiedustella alumiinisten ohutseinämäisten nestesäiliöiden puuttumista kuvista. Onko totta, että ilman batteryä saat tallin ja varsinkin auton valmiiksi ennen mudventuresta?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Olen vältellyt valmis-sanan käyttöä kun puhun harrasteautoista. Jeeppi on ollut minulla 10 vuotta ja taas olisi kaikenlaista muutostyötä jonossa odottamassa. Onko se nyt siis valmis vai ei? Samalla logiikalla kutsun itseäni nykyään sekä autoharrastajaksi että autotalliharrastajaksi. Se oikeuttaa käyttämään tarpeettoman paljon aikaa ja rahaa tallin rakentamiseen ja varusteluun vaikka pienemmälläkin tulisi toimeen. Loppujen lopuksi tässä on aika paljon yhteistä offi-auton rakentamisen kanssa ja kumpikin on ihan mukavaa hommaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Kylläpä kelpaa puuhastella jahka saat vielä kaiken paikoilleen. Mä oon ollu kovin onnellinen kun sain 499€ pressutallin pystyyn. 😂
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko nuo pystypalkit kiinnitetty seiniin kuinka ?
autonostin, autotalli, autotalliprojekti, lattialämmitys, maalämpö, nosturi, pitkästä rakentaminen, rakennusohje, rakentaminen, siltanosturi, talliprojekti, vilp |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-61 käynnissä pysymis ongelma! | datsun 3.3d | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 10.07.2014 21:36 |
OHI: 11.10. Hakumoottorin uudelleenindeksointi käynnissä | Lars | Uutiset | 0 | 11.10.2012 04:53 |
Jeep 2.1 TD ei pysy käynnissä | Mikedeus21 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.10.2009 16:33 |
salainen operaatio käynnissä poliisilla ja puolustus voimilla suomen ilmatilassa | toyota4x4 | Chit-Chat | 5 | 14.06.2009 09:47 |
Range 3.5 efi, lievä notkahdus käynnissä | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 24.05.2006 16:22 |