Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.04.2018, 10:46
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Jos sulla on jo sisäisellä säätimellä oleva laturi niin jalkatilassa oleva orggis säädin on todennäköisesti jo ohitettu
Ongelma poistui virtalukon vaihdolla. Autossa on aina ollut ominaisuus, eli kun sen käynnistää niin latauksen valo palaa ja laturi ei lataa. Kun polkasee kaasua reippasti niin valo sammuu ja laturi alkaa lataamaan.

Sen verran kattelin sitä alkuperäistä jännitteensäädintä, että paikoillaan se on ja piuhoja sinne menee. Saattaa toki olla ohitettukin mutta näillä asetuksilla mennään

__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.04.2018, 21:36
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Ongelma poistui virtalukon vaihdolla. Autossa on aina ollut ominaisuus, eli kun sen käynnistää niin latauksen valo palaa ja laturi ei lataa. Kun polkasee kaasua reippasti niin valo sammuu ja laturi alkaa lataamaan.

Sen verran kattelin sitä alkuperäistä jännitteensäädintä, että paikoillaan se on ja piuhoja sinne menee. Saattaa toki olla ohitettukin mutta näillä asetuksilla mennään
No mutta pääasia että pelaa taas
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.04.2018, 20:39
taistelija taistelija ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 31
Perusasetus

Mitä ootte mieltä,kannattaako sj 410.iin tehä taakse kemppi lukkoo?? Vai onko parempia ehotuksia? Kun hyvä ja halpa pitäs olla���� ja auto on pelkästään offi käytössä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.04.2018, 05:26
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja taistelija Näytä viesti
Mitä ootte mieltä,kannattaako sj 410.iin tehä taakse kemppi lukkoo?? Vai onko parempia ehotuksia? Kun hyvä ja halpa pitäs olla���� ja auto on pelkästään offi käytössä.
Jos pelkästään metässä ajat niin kemppi vaan perään, toimii ja on halpa. Palalukko on seuraava vaihtoehto, hyvin sekin pelittää mutta maksaahan ne jo jotain 400-500 e.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.04.2018, 16:28
taistelija taistelija ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 31
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Jos pelkästään metässä ajat niin kemppi vaan perään, toimii ja on halpa. Palalukko on seuraava vaihtoehto, hyvin sekin pelittää mutta maksaahan ne jo jotain 400-500 e.
Kiitos mielipiteestä! Pittääpä ottaa asiakseen, ku kylästyin tuohon 2 vetoseen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.04.2018, 16:45
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja taistelija Näytä viesti
Kiitos mielipiteestä! Pittääpä ottaa asiakseen, ku kylästyin tuohon 2 vetoseen
Auttaahan se takapään lukko paljon mutta toisaalta ilman lukkoja oppii paremmin ajamaan maastossa
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.04.2018, 21:01
taistelija taistelija ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 31
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Auttaahan se takapään lukko paljon mutta toisaalta ilman lukkoja oppii paremmin ajamaan maastossa
Se on aivan totta! Oisko vinkkiä antaa miten lukko kannattaa tehdä? Vaikka pari kuvaakin?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.06.2018, 10:20
Pahvilaatikko Pahvilaatikko ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.03.15
Sijainti: Tupos
Viestit: 37
Perusasetus

Samurain/Swiftin nokka ja jakaja?


Moro kaikille

Tuli ostettua Samuraihin vm.99 swiftin kone ja sen asennuksen kans pieniä murheita alkanu ilmaantuun. Koneessa kun jakaja on kannen päätyssä eikä tästä syystä sovi olemaan paikoillaan. Tulipeltiin kyllä tilaa saa jos haluaa mutta vaatii sen verran tilaa ettei läppärin puhallin ennää sovi paikoilleen. No seuraava ajatus oli että vaihampa vanhasta koneesta jakajan uuteen koneeseen ja sehän tietenki vaatii nokka-akselin vaihdon eikä vanhan koneen nokka ollutkaan sopeva swiftin koneeseen. Välystä aivan liikaa joten sekään ei tähän hätään käy.
Tästä seuraa siis pari kysymystä:
Mistä koneesta löytyy sopiva nokka swiftin koneeseen jolla saa Samurain jakajan pyörimään?
Tai paljonko kone/laatikkopakettia pystyy siirtämään eteenpäin ilman kardaaneiden muokkauksia?
Samurain vanha moottori G13A kaasarilla ja swiftin kone 8-venttiilin en yksipisteruisku. Lohkossa leima G13B ja jakopään kopassa tarralappu josta löytyy G13BA.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG-20180602-WA0000.jpg‎
Views:	199
Size:	93,1 Kt
ID:	85817  
__________________
--Herrää pahvi, sinusta tehhään laatikko.--

Viimeksi muokannut Pahvilaatikko : 02.06.2018 16:25
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.06.2018, 18:34
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Mitäs jos vaihdat vaan ruiskupäreet? Virranjakajan sisuskalut vaan samurain omaan jakajaan ja siirrät imusarjan suoraan samurain koneeseen
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.06.2018, 18:38
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pahvilaatikko Näytä viesti
Moro kaikille

Tuli ostettua Samuraihin vm.99 swiftin kone ja sen asennuksen kans pieniä murheita alkanu ilmaantuun. Koneessa kun jakaja on kannen päätyssä eikä tästä syystä sovi olemaan paikoillaan. Tulipeltiin kyllä tilaa saa jos haluaa mutta vaatii sen verran tilaa ettei läppärin puhallin ennää sovi paikoilleen. No seuraava ajatus oli että vaihampa vanhasta koneesta jakajan uuteen koneeseen ja sehän tietenki vaatii nokka-akselin vaihdon eikä vanhan koneen nokka ollutkaan sopeva swiftin koneeseen. Välystä aivan liikaa joten sekään ei tähän hätään käy.
Tästä seuraa siis pari kysymystä:
Mistä koneesta löytyy sopiva nokka swiftin koneeseen jolla saa Samurain jakajan pyörimään?
Tai paljonko kone/laatikkopakettia pystyy siirtämään eteenpäin ilman kardaaneiden muokkauksia?
Samurain vanha moottori G13A kaasarilla ja swiftin kone 8-venttiilin en yksipisteruisku. Lohkossa leima G13B ja jakopään kopassa tarralappu josta löytyy G13BA.
Itse vaihdoin Swiftin kannen nokkineen Samuraihin ja samurain jakaja kävi siihen suoraan
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 03:30 (GMT +2).