![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Sen verran kattelin sitä alkuperäistä jännitteensäädintä, että paikoillaan se on ja piuhoja sinne menee. Saattaa toki olla ohitettukin mutta näillä asetuksilla mennään ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mitä ootte mieltä,kannattaako sj 410.iin tehä taakse kemppi lukkoo?? Vai onko parempia ehotuksia? Kun hyvä ja halpa pitäs olla ja auto on pelkästään offi käytössä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos pelkästään metässä ajat niin kemppi vaan perään, toimii ja on halpa. Palalukko on seuraava vaihtoehto, hyvin sekin pelittää mutta maksaahan ne jo jotain 400-500 e.
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Samurain/Swiftin nokka ja jakaja?
Moro kaikille
Tuli ostettua Samuraihin vm.99 swiftin kone ja sen asennuksen kans pieniä murheita alkanu ilmaantuun. Koneessa kun jakaja on kannen päätyssä eikä tästä syystä sovi olemaan paikoillaan. Tulipeltiin kyllä tilaa saa jos haluaa mutta vaatii sen verran tilaa ettei läppärin puhallin ennää sovi paikoilleen. No seuraava ajatus oli että vaihampa vanhasta koneesta jakajan uuteen koneeseen ja sehän tietenki vaatii nokka-akselin vaihdon eikä vanhan koneen nokka ollutkaan sopeva swiftin koneeseen. Välystä aivan liikaa joten sekään ei tähän hätään käy. Tästä seuraa siis pari kysymystä: Mistä koneesta löytyy sopiva nokka swiftin koneeseen jolla saa Samurain jakajan pyörimään? Tai paljonko kone/laatikkopakettia pystyy siirtämään eteenpäin ilman kardaaneiden muokkauksia? Samurain vanha moottori G13A kaasarilla ja swiftin kone 8-venttiilin en yksipisteruisku. Lohkossa leima G13B ja jakopään kopassa tarralappu josta löytyy G13BA.
__________________
--Herrää pahvi, sinusta tehhään laatikko.-- Viimeksi muokannut Pahvilaatikko : 02.06.2018 16:25 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs jos vaihdat vaan ruiskupäreet? Virranjakajan sisuskalut vaan samurain omaan jakajaan ja siirrät imusarjan suoraan samurain koneeseen
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |