![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Seuraavaksi saapui makkaranpaistovinssi CF Lineltä. Vinssille petiä, valmiiden petien sovittelun sijaan olen suosinut käsityötä. Kelaksi valikoitui Warrior Samurai 9500 high speed joka on toivottavasti riittävän nopea ja tehokas makkaranpaistoajeluun. Upposi pienellä vaivalla kohtuu syvälle. Ja mahdollisimman matalalle että veto olisi nostavaa eikä painaisi keulaa lisää turpeeseen. Vähän putkea suojaamaan keulaa pieniltä kopsuilta. Putki oli helpompi taivuttaa ylipitkänä ja tähdätä sitten sopivaan mittaan. Kiinnitys 4xM10 per puoli. Päädyt pätkittynä mittaan ja rullakidan kiinnitys perinteistä poiketen alta ja päältä pultaten. Keulaa sai noin 12mm lyhyemmäksi tällä konstilla eli täysin turha toimenpide mutta näyttää tekniseltä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Muovisten sisälokasuojien irroituksen jälkeen totuus alkoi paljastua. Perinteistä napanian sillipurkkipeltiä, eli mätähommia tiedossa.
Kaikki isommat pellinpalat olinkin paistanu edelliseen supertrulliin. Muutenkaan pläkkärin hommat ei oikein innosta. Samalla oli näppärää sovitella 3" pakoputkesta tehtyä makkaranpaistosnorkkelia. M6 niittimutterit koppaan ja vanhojen työvalojen jalkoja hyödyntäen kiinnitys. Alkuperäiseen putsaripömpeliin 3" lähtö ja puruputkella välit kotelon ja putkien välillä. Tehostajan säiliölle uusi jalka sivummalle. Alapuoli suojattu 3mm kangasvahvisteisella kumilevyllä. Kiinnitys lokasuojaan niiteillä ja koriin ruuveilla, eli jos lokari pitää jostain syystä irroittaa ei kumia tarvi irroittaa kuin korin puolelta. Valmis tuote. Halusin koko snorkkelin kylkilinjan sisäpuolelle kun ajotapa on sellainen että kaikki kyljen ulkopuolella oleva hajoaa. Viimeksi muokannut Pertsi : 22.02.2018 19:33 |