![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Itte aikoinaan juotin sahauskohtiin ihan lakkaa. Imeyty hyvin kuivaan vaneriin. Sitten saumaan ihan harmaata sikaa, ja teräsniiteillä kiinni runkoon. Hyvin toimi sen aikaa kun itellä oli...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä en laittanut mitään keskisaumoihin, ulkoreunoihin ruskeeta maalia niin oli hiukan sävyyn.
Ja samat vanerit edelleen jotka laitoin kun kärryn tein -09 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=197172 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt ne pohjalevyt on kuitenkin jo kaatopaikkakamaa, kun alkaa mennä tennari läpi. Ihan turhaa olisi ollut niitä jatkosaumoja mitenkään erityisesti huomioida.
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla jo nykyisin noitten vanereiden säänkestävyys sitä luokkaa ettei välttämättä tarvii tehä mitään.... mutta varmuuden maksimointia...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mä olen teny pikku entraukset käytettyihin vanereihin jos niiden pinta rupeaa olemaan huono, mutta muuten hyvää kamaa. Menee siine samalla jos hiekkapuhaltelee ja maalailee jotain.
|
|
||||
|
||||
![]()
No laitoin kuitenkin sinne väliin liimamassan. Ja massaksi valikoitui Soudal Fix All Turbo liima. Oli tuo nimi niin lupaava että sitä ostin
![]() Joo tuo on toinen kolmes pohja tuohon kärryyn. Edellinen vaihdettu -94 ja nyt alkoi suzukin rengas painumaan läpi. Mitenhän tuollainen Raptor pinnoite kertäisi tuossa lavan pinnassa. Siis filmivanerissa kiinni. Tulee kuskattua kelkkoja tuolla kärryllä ja ohjuri raudat repii aika nopeaa tuon pinnan. Eikös se Raptor ole melko lujaa tavaraa. Kestäisköhän nuo kelkan ohjuriraudat?? |
|
||||
|
||||
![]()
Raptorista mulla ei oo mitään kokemuksia, mutta palstallakin mainosteleva
-masivill oy- tarjoaa hyvin kohtuuhintaisia 2K PU pinnoitteita ja ammattitaitoista asiantuntemusta. https://forums.offipalsta.com/showpo...9&postcount=14 (Eikä ole maksettu mainos)
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 08.02.2018 20:56 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeepin peilin liimaus | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.09.2015 20:35 |
Muovin hitsaus / liimaus | SamiN | Chit-Chat | 13 | 27.01.2014 16:16 |
ohjurinkumien liimaus.. | make1978 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 02.12.2013 19:46 |
renkaiden liimaus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 21.06.2010 14:07 | |
Renkaan liimaus vanteeseen | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 19.04.2004 17:25 |