Omassa käytössä range, pari toitsua ja pajero on hoitanut vastaavaa hommaa. Kaikilla merkeillä on puolensa. Tuolla budjetilla hyvän yksilön löytäminen on merkkiä tärkeämpää. Itse olen pärjännyt tönkkönelivedolla 20 vuotta. Olisihan keskitasauspyörästö luksusta, mutta mielestäni ilmankin pärjää. Pajero on ensimmäinen lukollinen maasturini, ja toisaalta ainoa jolla en ole offia ajanut. Parantaahan se lukko etenemistä, mutta ilmankin voi elää.
Ehdottelit itse korealaismerkkejä. Noista saisi ainakin oleellisesti uudemman, vähemmän ajetun ja vähäruosteisemman samaan budjettiin. Varsinaista offiautoa en ehkä tuollaisesta tekisi, ainakin muovia on molemmissa päissä runsaasti. Huonot tiet tuollainen hoitaa varmasti yhtä hyvin tai huonosti, kuin vaikka pajero. Osien saanti korealaisiin saattaa olla hiukan heikompaa ainakin käytettynä.
|