Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.01.2018, 13:39
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Ok, no, pian se selviää, viimeistään ku pakkaset taas palaa..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.01.2018, 18:20
jokke-76 jokke-76 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.08
Sijainti: Tammisaari
Viestit: 254
Perusasetus

Kun paluu vuotaa nii pumppu tyhjenee ja saa ilmaa sitä kautta kun seisoo.kun auto käynnissä niin aineet maahan mikä lisää kulutusta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.01.2018, 00:23
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Mietinkin että voisiko se lappoa pumpun tyhjäks...
No nyt kun on vehkeet kaiketi kunnossa, niin Kuinkas se turbon laita, mitä suosittelisitte? Mitään super turboa tästä ei ole tulossa, mutta vähän reippaampi eteneminen kiinnostaa, egr poistan kunhan tiivisteet ja tulpat kilahtaa ebaysta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.01.2018, 08:42
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

Mitsuclubilla on pari HX27 tai HX30 laittanut ja tykänneet..
Itse en ole vielä päässyt turbon vaihdossa ajatusta pidemmälle, mutta eiköhän sekin eteen kohta tule. Ei niinkään tehon tarpeen takia, kuin ihan vaan saada tuo alkuperäinen ahdistin pois autosta.

Nappasin tuon jo syksyllä kertaalleen pöydälle ihmeteltäväksi, mutta aika ei riittänyt alkaa tekemään pakosarjaa tyhjästä.
Alkuperäiseen tuskin kannattaa alkaa sovitetta tekemään, kun ei siihen minimaalisen pieneen pakoaukkoon saa kokoa lisää järkevästi.

Tuossa muuten se Mitsuclubin ketju Pajeron virityksestä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com...?topic=16884.0
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.

Viimeksi muokannut Gary Grand : 29.01.2018 13:47
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.02.2018, 01:09
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Jaahas, piti vähän rukata öljynvaihdon jälkeen tuota laiskuutta maton alle, imusarjan tulppaa kun irrotin niin halkesihan se tulppa no otin sarjan irti, ihmettelin että sarjassa/kanavissa 3ja4 pytyllä paljon enemmän egr karstaa kuin 1ja2, normaalia? No nyt kun noinkin paljon piti purkaa, jos joku haluaa myydä paremman pakosarjan ja turbon niin viikonloppuna olisi kiva roplata ja kun etukäteen tiedustelin tuohon imusarjan tiivistettä niin paikalliset puljut ei sitä saa, jos jollakin Pirkanmaalla löytyy niin noutaisin. Ja oliko nyt niin että joku vapari L200 imusarja olisi tähän parempi?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.02.2018, 21:40
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Oli melko savotta putsata tuo imusarja... Nyt tarvis katsoa niitä ahtoja ja syöttöjä, mikä oli nyt mielestänne sopiva max paine jos halutaan vain vähän kiristää vääntökäyrää eikä haeta koneesta hiluja pihalle?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.02.2018, 20:52
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Laitoin hukkaportin kiinnikkeen alle 3x8mm prikkaa, otin ahdonalaisen karan irti, merkkasin alkuperäis asennon kalvoon jos mahdollisesti haluan palauttaa. Kara oli ihan jumissa ja likainen kun mikä, ei meinannut lähteä irti mitenkään, sitten kun pyörittelin ympäri sitä niin plotkahti yhtäkkiä ylös. Putsasin sen ja siinä karassa olikin ihmeellinen kulumalla tulleen näkönen ura, kuuluuko olla? Heitin rajotin prikan pois ja käänsin karan syöttävimpään asentoon. Sitten piti säätää syöttöä mutta eihän sinne hiton ruuville pääse käsiksi mitenkään, kun vihdosta löysin sen niin siinä kaikki sähköhimmelit ja joku rautaputki edessä että pitkällä hylsyllä olisi justiinsa saanut ehkä auki muttei olisi pystynyt säätämään ja kiristämään samalla lukittaen ruuvia, annoin olla ensihätään... Laitoin auton tulille ja naputti nätisti, ajoon lähtiessä ei kunnolla kiihtynyt ensin mutta kerran kun painoin kaasun pohjaan alkoi toimia, sata parempi jo, mutta se perus syöttö tarvisi vielä...
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 20:37 (GMT +2).