![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Minä kävin itse hakemassa tavarata kyseiseltä henkilöltä tässä syksystä ja turisin hänen kanssaan pitkän tovin,Ei hän mitenkään muista poikkeava ole ja tavaraa on mistä myydä.Nämä mitä on myynnissä ovat kyllä aiheeseen jotenkin liittyviä joten antaa hänen myydä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Onko myös epäilyttävää että kyseisellä nimimerkillä on myös paljon harrastukseen liittyviä ostoilmoja?
|
|
|
|||
|
|||
|
Tulihan vastaus kysymykseen eli kaveri luotettava toimittaa tilatut maksetut ja paikanpäällä joku käynnyt eli kaveri ei salaile. Tostahan oli kysymys kun juuri oli toinen palstalla myyvä kaveri joka oli niin salainen eikä toimittanut maksetut. Kiitos viimein vastauksesta.
LOPPU! |
|
|
|||
|
|||
|
Tavara on sitä mitä pitää samoin hinnat eli pitää minkä lupaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaverin kanssa käytiin syksyllä hänen tykönä ja samat tuntemukset kuin savustimella
|
|
|
||||
|
||||
|
Niin, rehellisyydestä on kyse. Minun höpinät voi poistaa.
|
||||
|
||||
green
ostin äialta foxin ilmatikut,asiallinen kaveri ja toimituski nopea kun vaan rahat tililla,en voi mitan paha sanoa .
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tiedoksi: nimimerkki "Givelä" ei lunasta tilaamiaan tavaroita | osilpi | Chit-Chat | 9 | 21.02.2010 13:25 |
| Green Suzuki | Zamppa | Maasturiprojektit | 2 | 29.12.2008 16:28 |