![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
-19 aamulla ..kait se koht on nollassa taas
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#2
|
||||
|
||||
Pikku pakkanen piristää....
Pakkasta -7 iltapäivällä vaimo oli kummipoikamme 2-vuotias kanssa ulkona ja poika tykkäsi vähästä lumesta mitä oli juuri nimeksi....
![]() -Ite en ole ulkona käynyt kuin milloin viimeksi tulin taksilla Jorvista (tiputuksessa, happiletkuissa) kotiin, tämä keuhkokuumeen jälkikäyntiä.....
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
-24
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Musta alkaa tulla vanha kun -17 alkaa olla liika kylmä urheiluun...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#5
|
|||
|
|||
|
-21
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eipä sitä kauaa kestänyt. +0,1.
__________________
RASOR |
|
#7
|
||||
|
||||
Pakkanen? Talvi?
No eipä juuri?
Kello 8.30 -3.4 astetta vaan huomiseks on lupaillu kovaa jopa -12 astetta tänne etelään??? Pitäsköhän pitää rokuli päivä kun on niin kylmää??? ![]() Ei me etelän vetelät oo enään talvipakkasiin juur päästy totuttelemaan?? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#8
|
|||
|
|||
|
-19 oli aamusta kun töihin ajelin
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
-28 töihin tullessa
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
|
#10
|
|||
|
|||
|
-25
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
-29
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.01.2008 00:51 |
| Toiota HJ 60 murrokset, kelläään nurkissa? | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.02.2007 14:51 |
| Pureeko pakkanen? | AVRO | Chit-Chat | 37 | 24.02.2005 22:33 |
| Pakkanen katosi | MäIte | Rakas Päiväkirja | 9 | 21.01.2003 13:08 |