Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.01.2018, 14:42
Furyan Furyan ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.09.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 55
Perusasetus

Alkanut oma Lantikka käymään korkeilla kierroksilla tyhjäkäynnillä viime aikoina ja välillä käryää vähän dieseli. Suuttimet ja pumppu sekasin?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.01.2018, 16:16
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Onko öljysuihkuille joku momentti
Tai löytyykö jostain koko koneen kiristys momentit on toi englanti vähän heikossa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.01.2018, 16:38
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.438
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge3500 Näytä viesti
Onko öljysuihkuille joku momentti
Tai löytyykö jostain koko koneen kiristys momentit on toi englanti vähän heikossa
27nm öljysuihkuille. Löytyy koko 1PZ,1HZ,1HD-T kirja suomenkielisenä, voin kattoo niitä momentteja jos vielä tarttet?
__________________
-1996 T4
-1987 LJ70
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.01.2018, 20:41
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Juu tarvisin 1hd-t koneen
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.01.2018, 20:54
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.962
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge3500 Näytä viesti
Juu tarvisin 1hd-t koneen
Mulla on kans se suomenkielinen kirja. Jos haluut lainata ja kopioida tarvittavat sivut itellesi ja palautella sitten. Sen verran siinä on asiaa että varmasti tulee tarpeen konetta kasatessa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.01.2018, 22:34
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Juu voin lainata kun tuun osia noutaan
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.01.2018, 18:37
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Mistä kannattais ostaa kansipahvi kun suurin osa sanoo et vain alkuperäinen kannattaa laittaa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30


Sivu luotu: 22:21 (GMT +2).