Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.01.2018, 02:39
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator
 
Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 2.472
Blog Entries: 2
Perusasetus

Hyvä ehdotus. Tutkitaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.01.2018, 23:21
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

On se mielestäni ihan jees, voi olla ns. samaa mieltä ilman kirjoittelua, ja varsinkin luurilla kun selaa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.06.2018, 03:41
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Thumbs up

Minusta ois kans hyvä, tai peukku hymiö nuihi hymiöihin.
Saako muuten profiilin vieraslistaa nollattua?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.06.2018, 19:58
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Onko tämä peukutus siis samanlainen juttu kuin nykyinen "Arvostele viestiketju"-toiminto?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.06.2018, 04:37
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

Tämmönen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.07.2018, 09:41
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
Tämmönen
Eli tarkoitukseltaan aika samanlainen kuin täällä käytössä oleva "Arvostele viestiketju", mutta helpompikäyttöinen. Toisaalta arvostelu on kai vain peukku/ei-peukkua, kun täällä topikin voi arvioida asteikolla 1-5.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.07.2018, 23:51
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Thumbs up

Esim. Arvostan viestiäsi....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Eli tarkoitukseltaan aika samanlainen kuin täällä käytössä oleva "Arvostele viestiketju", mutta helpompikäyttöinen. Toisaalta arvostelu on kai vain peukku/ei-peukkua, kun täällä topikin voi arvioida asteikolla 1-5.
Ideani oli että arvostelee yksittäisen viestin, ei koko ketjua.

Ajattelin jos yksittäinen viesti on lukijan mielestä; erikoisen hyvä, tietoa antava, on samaa mieltä, niin voi antaa "plussan/samaa mieltä/tms.merkin" ja jos ei niin sitten jotain....


Niin, onhan naamakirjassa peukutukset, en ole siellä "kirjoilla" enkä mene...
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:31 (GMT +2).