![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tänään jouti sen verran että asensin ton moottorin. -Plasmalla joutui vähän tekemään tilaa puskurin taakse,Moottori oli jokusen sentin pidempi. Vanhaan verraten tää on reilusti vikkelämpi,Suosittelen .https://www.youtube.com/watch?v=JrGo0b7gJMo Virtapuoli vielä kuntoon,Niin ei ainakaan huonone...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Käykös toi runvan moottori kaikkiin vinsseihin? Harmi että tossa on epästandardit liitännät. A napa on ilmeisesti tuo mikä on maadoituksen vieressä ja F-1 / F-2 toisella laidalla?. No pitäisi vain olla sitten pidemmät kaapelit jos tuollaisen varamoottoriksi hommaisi.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Vähän leimakuntoon laittelua olis..
Jarruhilppeet ja tuulilasin vaihdolla selviäisi .-Takapyöränlaakerit tuli jo vaihdettua,Edessä riitti kiristys. -Katkennut jarruputki/koko järjestelmän ilmaus. Takatikut oli vääntynyt n.3-boorin verran molemmilta puolilta .Värkkäsin kuljetuksen ajaksi tollasen kestävän pressun,Mutta sepä saa olla paikassansa kesän nätimmille päiville asti. Virtapuolen hilppeitä vinssille/akun maadoitukseen.Kaapelit käyn likistämässä töissä letkuprässillä. Mersuun pitäisi vaihtaa suuttimet(penkki löytyy,Niin saa avauspaineet katottua/shimmatua jos on tarvis). |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mitäs meinaa 1 ja 2 delcon marine laturissa?
Niitten välissä on metallinen lirppa joten ovat yhteydessä toisiinsa,Tyyppi on 19SI |
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Tommoisen löysin googlesta
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Päätin nostaa laturin mahdollisimman ylös,Niin ei oo ihan kokonaan pinnan alla syvemmissä upotuksissa.
Sorvasin pienimmän moniurahihnapyörän akselille sopivaksi mikä löytyi tallista joku 50mm oli halkaisijaa. -Vastaavasti alapyörä on isompi joten amppeereita pitäisi olla tyhjäkäynniltä alkaen... Tartunta pintaa on ainakin hihnalle hyvin .Tosta ois helppo rakentaa vinssille ihan oma piiri,jos lisäis yhden akun ja säilyttäis molemmat laturit..Mutta kilogramma-teknisistä syistä emmä lähde sille polulle. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
| Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
| Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
| Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
| Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |