![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
samoin ja lehden tilauksen olin perunut jo 2015 mutta nopeasti tuli asiallinen vastaus s-postiin ja lasku mitätöity sitten vielä jälkikeskusteluista esiin tuollainen toivottavasti alkaa toiminta toimimaan niin voi liittyä uudelleen kestotilauksen piiriin
|
|
|
|||
|
|||
|
onko näkynyt lehteä missään myyntipisteissä?
Ei meilläpäin. |
|
|
|||
|
|||
|
Olen kanssa koittanut katsella mut hiljaselta näyttää...
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaikki aikaisemmat olen kaupasta ostanut sitä mukaa kun niitä on tullut, mutta vimeisintä en ole Rauman kaupoista bongannut.
|
||||
|
||||
Tätä en vielä ole nähnyt
Lakitoimisto offilehden tekijänä
Luulisi homman toimivan mutta ei vielä ole lehteä näkynyt
|
||||
|
||||
Hämmästyttää kummastuttaa edelleen?
Tollanen löyty postilootasta? Epätietoisuus ihemetyttää edelleen, jotta kauanko näitä tulee sillä ensimmäisellä tilauksella?
Hieno iso lehti. Vaan itelleni kovasti vähän luettavaa?? Ei noi uudet maasturit ja mönkijät oikein oo mun juttu. Turhan Teknarin oloinen? Noissa uusissa maastureissa kiinosti lähinnä hinta vaan en moisia tietoja löytänyt? Venäjä safari ja lukko juttu tuli luettuu. t. Ismo Ämmä
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 28.06.2018 09:46 |
|
|
|||
|
|||
|
Mullekin tuli tuo lehti. Kiitosta vaan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) | Teemu | Chit-Chat | 1 | 03.11.2007 11:06 |
| O:Tekniikan maailma v.-75 | Wago-78 | O/M/V Muut | 27 | 28.09.2006 03:36 |
| UUSI VM eli Vauhdin Maailma | Jare | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 22:22 |
| Kun maailma ei riitä...ZR1 | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 07.01.2005 11:01 |
| Maailma ämerikkalaisittain | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:29 |