![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä maksoin tilauksen usko tulevaisuuteen on kova.
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
|
||||
|
||||
uutta pukkaa
Irtisanottu lehti, asiallisesti otti ilmon vastaan vaikka laskun eräpäiväkin oli jo mennyt. toivottavasti lehti saa uutta buustia ja toimitus varmuus paremmalle tasolle. tiiä vaikka, kokemuksia kun täältä jatkosta lukee niin vaikka uudelleen tilaiskin läpyskän, mutta odottelen ainakin nyt pienen tovin ja katson mikä on lehden jatko tästä eteenpäin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mullekin tänään posti toi 4x4maailman laskun. Vaikka en oo saanu vuosiin lehteä viime numerot oon käyny ihan oma toimisesti ostamassa kaupasta.
No täytyy kyllä perua tollanen. |
|
|
||||
|
||||
|
samoin ja lehden tilauksen olin perunut jo 2015
mutta nopeasti tuli asiallinen vastaus s-postiin ja lasku mitätöity sitten vielä jälkikeskusteluista esiin tuollainen toivottavasti alkaa toiminta toimimaan niin voi liittyä uudelleen kestotilauksen piiriin |
|
|
|||
|
|||
|
onko näkynyt lehteä missään myyntipisteissä?
Ei meilläpäin. |
|
|
|||
|
|||
|
Olen kanssa koittanut katsella mut hiljaselta näyttää...
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaikki aikaisemmat olen kaupasta ostanut sitä mukaa kun niitä on tullut, mutta vimeisintä en ole Rauman kaupoista bongannut.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) | Teemu | Chit-Chat | 1 | 03.11.2007 11:06 |
| O:Tekniikan maailma v.-75 | Wago-78 | O/M/V Muut | 27 | 28.09.2006 03:36 |
| UUSI VM eli Vauhdin Maailma | Jare | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 22:22 |
| Kun maailma ei riitä...ZR1 | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 07.01.2005 11:01 |
| Maailma ämerikkalaisittain | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:29 |