Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 11.03.2005, 13:31
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Ehkei kannata kovintarkalleen lähteä laskemaan momenttivarsia kun muuttujiakin on erilailla eri autoissa, mutta ajaessa sen huomaa kyllä enämmän kun selkeesti jos vertaa esim. just LJ (lyhyt akseliväli) kevyellä sähkövinssillä asennettu mahdollisimman taakse tai sitte mekaanisella mikä on vaan tuupattu keulan eteen siihen mihin se on mukava asentaa. Se ajettavuus on töyssyissä ja pompuissa ihan eri planeetalta kun siirtää sen rautamötikän 30-40senttii lähemmäs akselia. Pitkällä akselivälillä eroa ei juurikaan huomaa, mutta niissä on yleensä kokonaismassatkin isompia. HJ:ssäkin vinssin siirto 20 senttii taaksepäin on suhteellisen helppoo ja vaikkei se painojakaumaan paljoa vaikutakaan (HJ:ssä), niin ojien ylityksiin jeesaa aikalailla.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyotan suuttimien asennuksesta? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 21 13.02.2013 21:33
spottivalojen asennuksesta Heikki L Chit-Chat 11 07.03.2008 20:40
Eberpacherin asennuksesta?? jonetzu Tekniikka & Jutustelu 6 25.10.2007 05:56
arb:in asennuksesta miksu1 Tekniikka & Jutustelu 1 27.07.2006 10:42
Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! Glutton Tekniikka & Jutustelu 7 03.07.2005 12:49


Sivu luotu: 20:56 (GMT +2).