![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Eli gen1 pajeron lapussa on rengaskoot 215R15 ja 205R16.. Mikä on nyt se maksimi rengaskoko jonka saa leimattua??
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
235/85/16 tai 32/11.5/15
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Hj60 jossa 12ht kone pomppas koneen katsastuksesta. Pitäs olla koneen luovuttajan rungonnumero tai rekkarit. Miten tästä ny näin vaikiaa tuli?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Eikös tuo ole vaadittu jo vuosikausia.
Kummasti kaikki on ilmoitettu itse rakennetuiksi moottoreiksi. Esim lohko yhdestä ja kansi toisesta ja pöyrivät osat kolmannesta koneesta
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ompas jännä, en oo ite ikinä kuullu tommosesta vaatimuksesta vaikka jonku verran on tullu aiheesta luettua. Mitäs jos sanoo että se on jostain yksityiseltä ostettu irtomoottori ja auto paalattu vuosia sitten?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Selvitys koneen alkuperästä on kait vaadittu jo niin kauan ku mie muistan. Esim. kuitti romikselta on kelvannu.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Saattoi olla 2001 tai 2 kun yhteen corollaan vaihettiin isompi kone niin silloin ainakin piti todistaa moottorin alkuperä
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Jännä että noissa etusivun linkkien papereissa ei mainita tommosesta mitään. Onko niillä sitten mitään sanomista siihen että se on tommonen itse rakennettu sekalaisista osista kasattu? Haluaako ne sitten koko osalistan
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
| Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
| LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
| Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |