Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.12.2017, 19:44
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.521
Perusasetus

Tähän mennessä fiksailtua:
Uudet ajovalot, kuskinpuolen lasi oli tehnyt pomppuitsarin, ja apparinpuoli oli imuroinut kosteutta tarpeeksi.
Autodoc:sta löytyi kohtuuhintaan uudet, jotka osoittautuivat olevan manuaalisen korkeudensäädön mallit.. onneksi umpion valuun oli tehty valmis upotus sähkösäätöistä mallia varten, johon dremelillä hieman lisäsyvyyttä, ja hoplaa, valkeus tuli.

ja jottei mopo pysyisi lapasessa, niin tilattu on uudet kumit, 31" maxxis bighorn (ei vittuilua, ne on niin uudet, ettei ne ole vielä kasvaneet kokoa..)
, sekä tietysti narukerä keulalle: https://www.seilwinden-direkt.de/Ele...Kunststoffseil ei paha hinta narulla olevasta, jos vetää edes puolet luvatusta

2" korotuspalikat odottelevat kaljalaatikon vieressä allepääsyä..

__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.12.2017, 22:17
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Oho! Nyt on järkihintanen kampe. Kerroppa sitten pian kokemuksia. Jos pelaa yhtään, niin laitan samantien kaksi tilaukseen!
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.12.2017, 19:42
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.521
Perusasetus

Ei tää kuulu projektiosioon.. Broidin verstaalla aloittelin korotuspalikoiden asennusta, ja jo ensimmäinen etunurkka alkoi pykimään sen verran vastaan, että jätin homman sikseen...

Onneksi renkaat löysivät perille, ja nyt vanneongelmaan ratkaisua odotellessa muutama olut..
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.12.2017, 19:58
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FinnDRZ Näytä viesti
Broidin verstaalla aloittelin korotuspalikoiden asennusta, ja jo ensimmäinen etunurkka alkoi pykimään sen verran vastaan, että jätin homman sikseen...
Panhardin akselinpuoleinen pultti löysälle, iskarit irti akselista, koiranluut akselista irti, KAIKKIEN etutukivarsien KAIKKI pultit löysälle, jarruletkut ja abs:ien anturipiuhat irti kiinnikkeistä.
Sen jälkeen korista etutukivarisen kiinnikkeiden takaa auto riittävän ylös, tämän jälkeen yksi puoli kerraalaan tunkkaat toisen puolen mahd. ylös (rajotinkumia vasten), ja tarvittaessa joku seisomaan toiseen päähän akselia.

Jouset pitäisi lähteä pois oikeastaan aika helposti (etenkin takana), mutta korotusblokkien asennuksen jälkeen takaisinlaitto voi olla aavistuksen jähmeää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 29.12.2017 20:21
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.12.2017, 20:46
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.521
Perusasetus

Kiitos Timo, kyllä tuon pitäisi onnistua mutta taitaa tahdonvoima olla heikoilla
Iskari irtosi helposti, koiranluu alkoi potkimaan vastaan, ja hetken päästä ei hotsittanut yhtään..
Kyllä broidi hieman katseli, että nytkö luovutat... Omaan Jeeppiinsä saman homman aikanaan tehnyt pariin otteeseen..

Pitäisi varmaan olla asennusolutta ???
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.12.2017, 00:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Eipä kestä.. etenkin asennuspuoli voi olla vähän persiistä, tuntuu että näissäkin on yksilökohtaisia eroja että kuinka helposti menee homma. Ei siis asentajasta, vaan autosta johtuvia

Jos siis homma vähän hankaa vastaan, niin pari asennusolutta voi liukastaa tilannetta sopivasti
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.12.2017, 22:02
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Noniin.. tätä täytyykin seurata miten homma lähtee käsistä
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Jeep ZJ jarrupääsylinteri jaskau O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.03.2016 09:41
Myyty Jeep ZJ vetonivel PitBull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.11.2015 12:23
Ostettu Jeep ZJ osasia PunisherFIN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.04.2015 23:43
Myyty Jeep ZJ 4.0 Proli O/M/V Ajoneuvot 0 14.01.2014 16:28
Jeep ZJ ajovaloumpiot Johan August Tekniikka & Jutustelu 3 24.10.2012 11:49


Sivu luotu: 15:25 (GMT +2).