Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.12.2017, 13:31
hunter hdj:n Avatar
hunter hdj hunter hdj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.10
Sijainti: virtasalmi
Viestit: 339
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zeus82 Näytä viesti
Mistä hommasit laakerit? Meneeköhän Hz:an samat laakerit?
http://janicolracing.fi/tuote/npr-ki...a-1hd-1hz-7193

Vinkiks Esim tuolta . Samat kampiakselin mitat 1hd-t ja 1hd-ft . Uskoisin että 1 hz myös samoilla mitoilla linkki niin näyttää, 1hz ei ole tullut purettua.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.12.2017, 14:49
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Hdj 1990 on tähän asti lähtenyt käyntiin kun vähän avaimeen hipaisee. Nyt parina päivänä joutunu sahaamaan käyntiin, eikä edes pakkasta montaa astetta. Missä vika. Löpösuodatin ainakin vaihdettava varmuudeksi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.12.2017, 14:53
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.781
Perusasetus

Ilmoja taitaa vedellä.

Minulla korjaantu tuo vaiva kun vaihdoin konehuoneen löpöletkuihin oikeat ruuvattavat lemmarit. Ne jousilemmarit ei jaksa puristaa kovettuneita löpöletkuja.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.12.2017, 18:43
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Mulla temppuili sammutin
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.12.2017, 23:10
rattimies rattimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.09
Sijainti: Ingå
Viestit: 349
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Ilmoja taitaa vedellä.

Minulla korjaantu tuo vaiva kun vaihdoin konehuoneen löpöletkuihin oikeat ruuvattavat lemmarit. Ne jousilemmarit ei jaksa puristaa kovettuneita löpöletkuja.
Tämä on loistava neuvo ja suosittelen myös jos pakkasella käyntihäiriöitä!
Vaihdoin omaan autoon kunnolliset ruuvattavat klemmarit viime talvena ja siihen loppuivat käyntihäiriöt. Näitä tosin ilmeni vasta, kun lämpötila laski alle -20'C. Tätä ennen olin kurkannut tankkiin, varmuudeksi putsannut imusihdin ja vaihtanut pa-suodattimen. Mutta vasta klemmarien vaihto auttoi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.12.2017, 14:14
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Mistä järki hintaisia vetareita 80:seen
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.12.2017, 16:10
rattimies rattimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.09
Sijainti: Ingå
Viestit: 349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge3500 Näytä viesti
Mistä järki hintaisia vetareita 80:seen
Mikä on ns. järkihinta? Tamgearsilta taisi olla etuvetarit n.125e + 180e.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.12.2017, 19:20
dodge3500 dodge3500 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: Lompolo
Viestit: 1.342
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rattimies Näytä viesti
Mikä on ns. järkihinta? Tamgearsilta taisi olla etuvetarit n.125e + 180e.
Näköjään puhelimella kun yritin niin ei näyttäny vetateita ollenkaan

Haen sieltä

Kiitos
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30


Sivu luotu: 02:24 (GMT +2).