![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mikähän perhana ny tuli. Erehdyin kytkemään hlö.nostimen valotöpselin kiinni seurauksella että vasemman takaparkin sulake paloi ja kärrin valotöpselin irti ollessa vilkut räpyttää niinkuin olisi lamppu palanut. Kun laittaa ehjän kärrin perään niin pelaa normaalisti, ja kaikki vilkut on ehjiä. Tanakele..ttu... ![]() Missä esim. Vilkun rele sijaitsee? Onko jotain peräkärrin tunnistajaa jossain? Otin akun kengän irti kokeeksi, jos tuo vaikka resetoituisi tai jotainnnnn...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#2
|
||||
|
||||
|
No tämähän ratkesi. Näinkin digitaalisessa vehkeessä oli mekaaninen vika. Perävaunutunnistimen mikrokytkin oli jäännää jumiin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Meselle jo kirjottelin asiasta.
EDIT: Kerkesitkin kommentoida väliin.
Viimeksi muokannut Mika_T : 19.12.2017 20:41 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mikähän hemmetti tuli möllin kylmästöinnille? Kompura pyörii, toinen putki kompuralta lämpenee toinen ei juuri mitään, ei tuu kylmää...
Sulakkeet on vielä katsomatta.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nii jos myrkkyä on liian vähän, ni ei pitäis edes pyöriä, kompura kuolee?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mites ne putket kompuralta? Pitikö toisen kylmetä vai kylmeneekö se kylmästysaine vasta kennossa? Nii ja miten se kuivaajan delaaminen oireilee?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei ole ollut kevyenkaluston ilmastoinneissa ongelmaa, onko niissä kuivaimessa patruunaa. Scaniassa paukutti ja sutsahteli kun oli kuivaimen patruuna vaihto kunnossa
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Magneettikytkimellä vai jatkuvasti pyörivä kompura?
Nuo jatkuvasti pyörivät tahtoo kulua väljäksi eivätkä saa enää painetta aikaan. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Kompuran painepuoli lämpenee, ja imupuoli on viileä.
Jos painekytkin on rikki/ohitettu; siis kompura pyörii ilman kylmaäainetta, niin pumppaa kompuran öljyt kennoihin ja kuivaimeen, ja jauhaa itsensä paskaksi. Normaalisti öljyt kiertää kennojen läpi, mutta kun kylmäainetta, niin se sitoo öljyä, niin palaa kompuraan. Onko tuossa automaatti-ilmastointi? kannattaa lukea vikakoodit. Yksi automaatti-ilmastointi teki kaikkea kummallista, kun oli tussin korkki läpän välissä, siis läpät ei toiminut niin kuin piti. Noinkin uudessa autossa, jossa ilmastointi on toiminut, ei suodattimen tukkeentuminen, eikä edes kyllästyminen kosteudella, tunnu todennäkoiseltä vaihtoehdolta. Jos järjestelmä olisi ollut auki, ja suodatin olisi märkä, niin vesitippa voisi jäätyä paineenalennusventtiiliin, mutta sehän sulaisi, kun lämpenisi... tai sitten kova paine räjäyttäisi letkun tms. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Mikä kosahti Mersusta? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.10.2011 19:01 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |