![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Laitappa lepa 77 tietoja tästä. Vai joko toteutat sarjan näitä ?
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tollasia samankaltaisia sylkkyjä kun lepa77 mutta ajattelinlin että olisi muuttanut sen jousipalautteiseksi. Olis kuin arb sitten. Mistähän saisi sopivan jousen ja kuinka paljon siinä pitäisi olla voimaa. Ajattelin siis laittaa sen sylkyn sisään joten isku lyhenee. Olen siinä käsityksessä että 19mm liike riittää ja nyt on varmaan ainakin 25mm. Kahden vaiheilla kannattaako kuitenkaan näin tehdä, jos letku katkeaa niin lukko irroittaa ja siksi kaksiletkuinen olisi parempi.
Vinkkinä että wishistä saa aika halvalla kiinalaisia pneumatiikka osia. 5 porttinen 2 asentoinen 12v solenoidi 5€, pikaliitin t-haara 6mm 5kpl yhteensä 3€, 10 kpl suora 6mm pikaliitin yhteensä 2,5e jne. Sylkkyjäkin löytyy jotain. Tiedän vain että näitä kun hakee liikeestä niin on vedellä ja näkkileivällä seuraavan kuun. Tämmösellä on vain ongelmana se että paine on päällä sekä lukko kytketty sekä lukko vapautettu tilassa. Ellei muuta jousipalautteiseksi. Kuinkahan pitäisi toteuttaa ettei olisi vapautus tilassa paine linjassa? Lienee monimutkaisempi koska pitäisi paine käydä linjassa että sylkky liikkyy ja sitten linjan sulkeutua tms. En muista yhtään miten tämä oli aikaisemmin kun minulla oli hj-61 murikat sylkyillä, luultavasti paine oli koko ajan linjassa. Viimeksi muokannut mikjus : 12.12.2017 08:54 |
|
||||
|
||||
![]()
https://www.ebay.com/p/20mm-Bore-20m...d=310579767382
Sylinteritki melkein ilmasia eli jos ei kiire niin... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuommoisesta saa tulppaamalla tehtyä kätevästi 3/2 -venttiilin, eli tulppa lähtöön A (ja vähän venttiilistä riippuen, myös R) jolloin kelalle sähköä antaessa paine löytää tiensä lähtöön B ja sähköt poistaessa paineet purkautuu S:n kautta... Sellainen sitten tuli mieleen että kaksitoimistakin sylinteriä voi hyvin ohjata 3/2 venttilillä, mikäli sylinterissä ei ole läpimenevää mäntää. Syöttöpaine männänvarren puolelle, ja ohjaus toiselle, niin sopivasti kun valitsee sylinterin niin saa saman voiman kumpaankin suuntaan... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 lukkoakseleiden kunnon tarkastus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.04.2011 17:21 |
hj 61 lukkoakseleiden merkkivalo | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.03.2011 22:04 |
Hj61 lukkoakseleiden vipujen muutto paineilmalle | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 07.03.2011 12:33 |
HJ 60 lukkoakseleiden vaijereitten laitto | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.02.2011 13:45 |
M:hj:n lukkoakseleiden... | O/M/V Muut | 3 | 23.12.2004 22:38 |