![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
![]() Työmaalla kulkemiseen tartteeki maasturia.. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuliko lisää tuulen suhinaa, kun laitoit tuon ledbarin tuohon? "Tosi" maastureissahan ei varmaan häirittis, mutta tuo minun citykottero on nii hiljanen sisälle, niin sen takia kyselen..
|
|
||||
|
||||
![]()
En oo kyllä huomannu suhinoita mut tuo on muutenki niin jyrä ettei vaikuta asiaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli leimalta oikeen hylsä, reaktiotankojen reiät kulunu molemmin puolin..
![]() Kumit oli vielä ihan ookoo kunnossa, en tiedä miten nuo pitäis virallisesti korjata mutta minä tuusasin isolla virralla täyttöä migillä ja muotoilin vingulla.. ![]() Huomasin kuvasta että jäi vähän leveäksi niin täyttelin reunoja lisää mutta idea selviää kyllä tuosta, kasasin sitten entisillä kumeilla enkä minä keksi miksei se toimisi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan kuulemma oikein meni.
![]() Leimaa heinäkuuhun 2019.. |
|
||||
|
||||
![]()
Ekat vaunukeikat heitetty itäsuomeen, offitarvikkeen ohikin päästelin
![]() Ihan ookoo se jaksaa tuota kiskoa vaikka onkin melkoinen jarruvaunu.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aika huoletonta on terranomiehen elämä
![]() Nyt kun pikku pakkaset tuli niin vieteri on ollu jotenkin pitkänlainen. Auto pajalle ja koneen päällä oleva cooleri pois ja hehkut kouraan, kiitos japaniin taas kerran kun ei katkennut yksikään vaan aukesi nätisti ![]() ![]() Toimihan siinä yksi hehku neljästä, ihme että lähti edes käyntiin.. Iloinen yllätys oli se että vaikka kone on päällypuolelta aika öljyinen (kiitos EGR) niin cuuleri ja imusarjat ym oli ihan kirkkaat sisältä.. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |