![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pidellään peukkuja että hörähtää. Älä nyt kuitenkaan liiaksi kaunotarta raiskaa, vaikka museo vehkeeksi et aikoisikaan...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
On se kylä hiano! Kellä vaan on lato missä säilyttää, niin ihmeen hyvänä pysyy pitkänkin seisonnan jälkeen.
Vaikka toi Extreme Simexin kuvio (onko Kaimanit, Siroccot, vai mitkä?) ei palvele orkkista, niin sillä pääsee ihan mihin vaan.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nuo on Insa special tracit tuosta CJ3B lainassa sovittelua varten. Koko on 31x10,5x15 ja kivastihan ne tuohon istuu.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vieläkin odotellaan jarruosia. Ne pitäisi tosin tulla tammikuun loppupuolella niin pääsee niitä niputtamaan. Päädyin nyt sitten ratkaisuun mihin tulee 7" tehostin kaksipiirisellä pääsylkyllä. Nostetaan siis sylkky tuolta runkopalkista tulipeltiin.
Sähköjä sitten aloitin tekemään kun jotain muutakin tallissa pitää tehdä kuin juoda kaljaa. Mittari meni ensin niputukseen, kaikki merkkivalot piti muokata parkeista kun ei noita kantoja ollut kuin yksi jäljellä. Ajattelin kokeilla, että jos mittarit toimisi ihan 12V vaikka ovatkin 6V. Kyllähän ne toimi, mutta polttoaine ja lämpömittari näytti mitä sattuu. Tuli siis tilattua Jukan neuvosta regulaattori millä saankin helposti muutettua tuon syötön 12V --> 6V. Toivotaan, että vielä pelittää vaikka tuonne tulikin syötettyä tuota 12V. Lämpömittarin halusin mahdollisimman luotettavaksi, eli tilalle siis täysin mekaaninen keksintö. Tuli kyllä manattua kyseisen supparin suunnittelija alimpaan helvettiin. Ei tosissaan ole suunniteltu irrotettavaksi kannesta... No sieltä se kuitenkin rautasahalla lähti pikkuhiljaa kitkuttaen. Tilalle mekaaninen mittari ja sai mielenrauhan. Jarruja kun ei ole niin ei oikein koeajollekaan pääse. Noh tuli sitten käsijarru laitettua paikalleen jos paihalla innostuu kikkailemaan. Riippujen kun oli hyvä, mutta tulipahan nekin samalla vaihdettua kaikki uusiin. Rock slideritkin tuli mallailtua. Vielä pitää hitsuutella kiinnikkeet runkoon. Sitten vaan jarruja ja kesää odottelemaan. Kone muuten hörähti nätisti käyntiin ja käy hyvin. Tuolla mennään siis toistaiseksi. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuota kun nyt tarkemmin katselee, niin onkohan tämä Jeeppi ollut Hämeenkyrö-Viljakkala seudulla 2000-luvun alussa? Silloin se maalattiin peltikattomaalilla, Kirjolla? vihreäksi.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Oman tiedon mukaan Turun suunnalla ollut kauan. Sitä ennen joskus -60 luvulla Lapissa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan cj5/willys osia | arzi198 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 21.10.2013 17:30 |
Willys cj5 1955 kaasari | Arska66 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.08.2011 10:49 |
Jeep Willys -57 | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.01.2010 19:38 |
Ostetaan -57 willys jeepin osia | timppat | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.01.2009 21:03 |
Ostetaan -57 willys jeepin osia | timppat | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.11.2008 19:04 |